.

כלבה בהריון סירבה להמליט את הגורים שלה – אז המשפחה שלה הסתכלה מקרוב על האולטרסאונד והגיעה להחלטה

כריס ומריסה חיים עבור הכלבים שלהם. למעשה, כל הבית שלהם מלא כלבים. כל אחד מהכלבים שלהם חולץ מכלבייה אחרת וקיבל חיים חדשים כחלק מהמשפחה האוהבת שלהם.

אפילו שהבית שלהם כבר מלא, בני הזוג תמיד הצליחו למצוא מקום בביתם ובליבם כדי לחלץ כלבים נוספים. אך הפעם, הם לא ציפו שהמשמעות של הצלת כלבה תגדיל משמעותית את גודל המשפחה שלהם.

כלבת הפיטבול לה קוראים 'סטורי' הייתה בהריון.

כשכריס ומריסה ראו את סטורי הם מיד התאהבו בה. היא הייתה בהריון ועמדה להמליט בכל רגע, וזה הדאיג את המחלצים שלה שהבית שלה יחד עם הגורים יהיה כלוב בכלבייה. אף אמא או גורים לא צריכים לחיות או לגדול בתוך סיטואציה מלחיצה של כלוב.

כשהוטרינרים של סטורי עשו לה אולטרסאונד, הם גילו שהיה בהריון עם 12 גורים. כריס ומריסה הבינו שטיפול בכל כך הרבה גורים תהיה עבודה רבה וקשה – אבל יחד עם זאת, הם לא יכלו ללכת ולהשאיר אותה בכלבייה. אז הם החליטו להביא את סטורי אליהם הביתה ולספק בית אומנה לה ולגורים שלה.

בני הזוג נתנו לסטורי מקום שקט ובטוח לנוח וציפו שהגורים יגיעו מתישהו בהמשך השבוע. אך הם הגיעו הרבה יותר מהר מזה.

שעות בלבד אחרי שסטורי הגיעה לביתה החדש היא המליטה את הגורים – כל ה 12!





זה כאילו היא חיכתה למקום להמליט את הגורים שלה – וכשהיא סוף סוף הייתה במקום בטוח בביתה החדש, היא הצליחה להירגע. הגורים הגיחו לאוויר העולם זמן קצר אחר כך.

שבועיים לאחר מכן, הגורים פתחו את העיניים – ותראו איזה חמודים הם!

כל 12 הגורים מצאו בתים אוהבים, ואמא סטורי מצאה בית קבוע אצל חברו הטוב ביותר של כריס, ראיין. אז עכשיו כריס ומריסה יכולים לבקר אותה מתי שהם רוצים!

איזה סיפור נפלא עם סוף טוב. אם אתם מסכימים שלכל הכלבים מגיע בית, שתפו את הסיפור הזה עם חברים!

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן