.

כלבה מוזנחת הייתה שעות לפני המתה – אז אדם זר גילח את הפרווה שלה והציל את חייה

בכל שנה, מיליוני כלבים מומתים בכל רחבי העולם. בישראל ממיתים כ 80,000 כלבים מדי שנה מכיוון שלא מוצאים להם בתים קבועים, וצריך לפנות מקום לכלבים חדשים בכלביות.

אך ישנם גם סיפורי הצלחה.

לכלבה פיבי נותרו כמה שעות בלבד בכלבייה בו היא חיה. הכלבייה התכוננה להמית אותה מכיוון שאף אחד לא הציע לאמץ אותה. אבל רגע לפני שהיה מאוחר מדי, עמותת Big Fluffy Dog Rescue נכנסה לפעולה – והחליטו להציל אותה.

כדי להציל את פיבי הם היו צריכים להשקיע הרבה עבודה. היא הייתה כל כך עייפה ועצובה, שהיו צריכים 2 אנשים בשביל לסחוב אותה למכונית. לא נותר בה רצון לחיות, והפרווה הסבוכה שלה הייתה כמו שטיח עבה על הגוף שלה.

הם הרימו אותה, גילחו 13 ק"ג פרווה(!!) ועשו לה אמבטיה טובה. ואז, לקח חודשים של שיקום עד שפיבי הפכה לכלבה מאושרת עם בטחון עצמי.

לקח זמן! אבל מצבה של פיבי השתפר. עכשיו היא מחכה לביתה החם והקבוע – אבל עמותת Big Fluffy Dog Rescue הבטיחה שהיא לא תומת – אפילו אם יקח הרבה מאוד זמן עד שימצא לה בית.

העמותה פרסמה סרטון על פיבי. יחד עם הסרטון, הם כתבו עד כמה זה קשה ומתסכל להציל את כל הכלבים הפגיעים הללו. ולא משנה כמה מנסים, בלתי אפשרי להציל את כולם.



בעמוד הפייסבוק שלהם הם כתבו:

"חילוץ. מה זה אומר לכם? חילוץ הוא יותר מאשר לקחת כלב ולמצוא לו בית.

זה לשחק את אלוהים בכך שאתם צריכים לבחור את מי או כמה אתם יכולים להציל, זה תהליך רגשי, זה להפוך כלב מפוחד ומוזנח לכלב בריא ומאושר. זה למצוא תורמים כדי שיעזרו לשלם על הטיפולים של  הכלב ה'בריא' שלקחתם תחת חסותכם, רק כדי לגלות שיש לו מחלה שהוא לא יכול לספר לכם עליה. זה לראות את הזוועות של התקפי הזעם של אנשים, התוצאה של הזנחה ואת הנשמות השבורות של כלבים כשהם נכנסים לזרועות האהובות שלכם פעם הראשונה".

צפו למטה בחילוץ של פיבי:

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן