.

כלבה נטושה ללא פרווה הופיעה על מפתן דלתו בלילה חורף קפוא, הבין את הסכנה ופעל במהירות

למרות שרובנו אוהבים את חיות המחמד שלנו עד אין קץ ומתייחסים אליהן כבני משפחה אהובים, לא לכל בעלי החיים וחיות המחמד יש את המזל הזה.

ישנם מליוני חיות בלי בית או שנמצאות בבתי מחסה, מחפשות אחר הבית האוהב והקבוע שלהן. למרבה הצער, חלקן הוזנחו, ננטשו, או עברו התעללות.

אך ישנם אנשים טובים שעושים כל מה שהם יכולים כדי לעזור לבעלי חיים במצוקה – כמו הבחור הזה מניו יורק.

היה זה לילה חורפי וקר באירלטון, ניו יורק, כאשר בחור פתח את דלת ביתו וגילה כלבה מחכה בחוץ. הכלבה המסכנה איבדה את רוב הפרווה שלה, היא הייתה רזה, מפוחדת וקפואה. מופתע, הבחור מיד הכניסה אותה לביתו כדי שתתחמם.

הבחור התקשר למשטרה שהעבירה את הכלבה לבית המחסה של  Columbia-Greene Humane Society. הם סיפרו על מצבה של הכלבה:

"נראה היה שהיא ננטשה בצד הכביש", הם כתבו. "היה זה לילה קפוא, ואנחנו מניחים שהיא ניגשה לדלת כדי לבקש מזון ומקום חם. נוצר קשר עם פקחים, והיא הועברה לבית המחסה של העמותה. היה ברור שהיא הוזנחה והייתה זקוקה לטיפול רפואי דחוף".

היה מזל גדול שהכלבה חולצה באותו הלילה. היא סבלה ממקרה קיצוני של טפילי עור, אשר במקרים מסוימים יכולים להיות קטלניים. בנוסף למצב העור הקשה, היא סבלה מפציעות נוספות.

"היא הייתה במצב לא טוב", אמר רון פרז, מנהל העמותה. "היו לה חתכים פתוחים בפנים ובצוואר, ולא הייתה לה כמעט פרווה. זה היה עצוב. תמיד עצוב לראות כלבים במצב כזה".

העמותה קראה לכלבה פני, ועם טיפול וטרינרי והרבה חום ואהבה היא הייתה בדרכה להחלמה מלאה.

למרות שפני החלימה, הפרווה שלה לעולם לא תצמח במלואה. אבל הבריאות שלה השתפרה, והאישיות שלה מתחילה לפרוח.

"היא לוחמת אמיתית", אמר פרז. "רמת הלחץ שלה נמוכה בהרבה עכשיו, בגלל שהיא באה במגע עם בני אדם, אוכל וישנה טוב".

יום אחרי שפני הגיעה לבית המחסה של העמותה המשטרה הצליחה לאתר את האדם שנטש והזניח אותה באותו לילה קפוא. הוא הואשם בהתעללות בבעלי חיים ועומד בפני עונש מאסר וקנס של 1000$. בתקווה הוא יורשע וישלם את המחיר על הפשע שביצע.

זה לא סוף הסיפור של פני – אחרי שקיבלה תשומת לב רבה ברשתות החברתיות, עשרות בקשות לאימוץ זרמו למשרדי העמותה. היא אומצה על ידי זוג נפלא שנחוש להעניק לפני בית חם מלא בחום ואהבה.

אנחנו כל כך שמחים שלסיפור של פני היה סוף טוב. שתפו אותו אם גם אתם חושבים שלכל הכלבים מגיע בית בטוח, חם ואוהב!

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן