.

כלבים קפואים מצאו מחסה בקניון, בעלים של חנות הבחין בהם ולקח את העניינים לידיים

החורף באיסטנבול יכול להיות קר מאוד, כשהטמפרטורות מתקרבות לאפס מעלות. להיות הומלס בתקופה הזו זה קשה מאוד כשאנשים צריכים להתמודד עם הטמפרטורות הקפואות. אבל אלו לא רק בני האדם ההומלסים שסובלים; גם בעלי חיים ללא קורת גג הם פגיעים בתקופה הזאת.

ינואר 2017 היה חודש קר במיוחד באיסטנבול, גל קור קשה במיוחד הכה באזור. והתוצאה הייתה שכלבים וחתולים משוטטים חיפשו מחסה בכל מקום אפשרי.

היו בעלי חיים עם מזל שאומצו והגיעו לבתים חמים, אבל רבים אחרים היו צריכים למצוא לעצמם מקלט. ועבור כלבים רבים, המקלט הזה היה קניון מקומי.

ובמקום לזרוק את הכלבים הקפואים בחזרה לרחוב, בעלי החנויות הנחמדים נתנו להם להישאר וגרמו להם להרגיש בבית.

שלושה אנשים זרים סיפקו לכלבים שטיחי קרטון וכיסו אותם בשמיכות כדי שלא יהיה להם קר.

וחנות בגדים לנשים בשם 'פנטי' אפילו אפשרה לכלבים לישון בתוך החנות. בתמונה למטה אפשר לראות את הכלבים ישנים להם בחום הנעים של החנות בזמן שאישה אחת עושה קניות. נפלא!



וכלבים לא היו החיות היחידות שזכו למחסה. סלוק באיאל, בעלים של חנות מקומית בקניון אפשר ל 12 חתולים למצוא מחסה בתוך החנות שלו. למרות הסיכון שאולי לקוחות לא יאהבו את הרעיון, בעל החנות הנחמד שם את הצרכים של בעלי החיים לפני הכל ואפשר להם להישאר בחנות עד שהיו מוכנים לצאת שוב החוצה.

איסטנבול ידועה כעיר עם אוכלוסיית חתולי רחוב גדולה מאוד, כשמאות אלפים מסתובבים מדי יום ברחובות העיר. אך למרבה המזל, החתולים בטורקיה נחשבים לקדושים בגלל הסיפור העתיק על הנביא מוחמד וחתול המחמד האהוב עליו, זו הסיבה שמתייחסים בצורה יפה לחתולים בטורקיה.

היחס של תושבי איסטנבול כלפי בעלי חיים במצוקה הוא נפלא. בתקווה אנשים נוספים יקבלו השראה מהמעשים מחממי הלב של תושבי איסטנבול שסיפקו מחסה חם לבעלי החיים בחודשי החורף הקפואים.

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן