.

כלבת לברדור מעורבת פרצה דרך דלת זכוכית כדי להציל שתי נשים מוכות וקשורות מידיו של בן זוג מתעלל

אחד האספקטים הקשים ביותר במערכת יחסים מתעללת היא להשלים עם המציאות הקשה.

באינספור מקרים האלימות ממשיכה בגלל ההכחשה של הקורבן שהיא בכלל מתרחשת. אנשים לא מאמינים שבן או בת הזוג שלהם שולטת או מתעללת בהם, לפעמים אפילו שהראיות פוגעות להן בפרצוף. תרתי משמע.

וכך היה מקרה של חברה של אישה שהסבירה את הסיפור המזעזע שלה. חברה שלה הייתה במערכת יחסים מתעללת עם סציופט, אך סירבה לראות את המציאות. כשהיא סוף סוף קיבלה את האומץ לעזוב אותו, המצב התדרדר לאלימות.

Shutterstock

"בזמן שהוא הכה אותה", הסבירה החברה, "היא הצליחה לברוח ממנו, ונסעה מרחק קצר אל הבית שלי כדי להיות במקום בטוח. אבל הבית שלי לא היה מקום בטוח. הוא עקב אחריה, בעט בדלת ונכנס פנימה.

הייתי רוצה לומר שמישהי מאיתנו ניסתה להתנגד ולהיאבק בו, אבל לא עשינו את זה. היא כבר עברה כמה סיבובים איתו ולאף אחת מאיתנו לא הייתה הכשרה כלשהי בהגנה עצמית. הוא דחק אותנו לפינה והשתמש באגרופים שלו ובצעיפים שלי כדי להכניע אותנו.

הוא אמר לנו מה הוא הולך לעשות לשתינו (ואני לא מתכוונת לחזור על זה) ואני פחות או יותר נכנעתי לעצמי, לא יכולתי להילחם, ואני גם לא טיפוס שמתחנן. פשוט קפאתי. כבר לא הרגשתי את הכאבים הפיזיים. נפשית…פשוט לא הייתי שם".

אז, שהכל נראה אבוד, גיבורה לא צפויה הופיעה. קאמי, הלברדורית המעורבת של החברה הצליחה להיכנס דרך הדלת השבורה. והמצב השתנה ב 180 מעלות.

"עכשיו תבינו, קאמי היא כלבה מתוקה, אוהבת ושובבה. היא הכלבה הכי עדינה שיש וכל הילדים בשכונה אוהבים אותה. היא מעולם לא חשפה שיניים על אף אחד. היא אפילו הייתה קצת טיפשונת…מצחיקה כזו, ממש מתוקה. אבל כשקאמי תפסה את הבחור הזה, היא הייתה חיה אחרת לגמרי.

העיניים שלה היו בטירוף וקצף יצא לה מהפה, מדממת מכל החתכים שהיו לה כשנכנסה דרך דלת הזכוכית השבורה, לא היה אכפת לה. היא הייתה מעליו תוך פחות משניה, ואני אפילו לא יכולה לתאר את הקולות שיצאו ממנה. ספרתי לאחור בראש שלי עד לרגע שהיא פשוט תלשה למ*דיין הזה את הפרצוף".

כפי שהיא הסבירה, זה מעולם לא קרה. במקום, הצליל של דלת המחסן נפתחת חדרה דרך כל הבלאגן שהתרחש. אבא שלה חזר הביתה.

"הבחור ניסה לנצל את הרגע ולברוח אבל קאמי הכניסה אותו ונבחה וחשפה עליו שיניים. אבא שלי כנראה הבין שמשהו לא בסדר והוא הגיע לחדר תוך רגע, עם אקדח ביד".

המשטרה הגיעה במהירות. התוקף נעצר, נשפט ונאסר, כפי שמגיע לו. התברר שזו לא התקיפה הראשונה שלו.

"הפצעים של קאמי החלימו, וגם שלנו", היא הסבירה. "אין לנו כבר דלתות מזכוכית".

"היא כלבה מבוגרת כבר. זקנה, מתוקה ואוהבת. גם הראש שלה כבר לא מה שהיה פעם, וגם לא הרגליים האחוריות. היא אולי לא זוכרת מה היא עשתה בשבילי (ובשביל חברה שלי), אבל אני לעולם לא אשכח".

"היא אולי מתקרבת לסוף שלה, אבל אני לעולם לא אראה אותה ככלבה חלשה. היא הכלבה שלי. אני לא יודע מה החברים המשוגעים של חברות שלי עשו, אני אפילו לא יודעת מה אני חייבת לה, וזה כל היופי בזה".

כלבים הם באמת גיבורים, ואנחנו אסירי תודה על כך שקאמי הייתה במקום הנכון בזמן הנכון כדי להציל את שתי הנשים האלה. 

שתפו את הכתבה כדי לעשות כבוד לקאמי!

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן