.

כלבת פיטבול פרצה לבית ותפסה בנשיכה תינוקת בת 7 חודשים – הסיבה השאירה אותי בדמעות

במהלך השנים, אפשר לומר שכלבי פיטבול קיבלו שם רע בצורה לא הוגנת בגלל הקשר שלהם לכאורה לתוקפנות.

אז לנו יש דבר אחד לומר בנושא: אין דבר כזה 'גזע מסוכן'. אם כלב מתנהג בצורה אגרסיבית, בדרך כלל יש סיבה לכך, ולעתים קרובות הסיבה היא הבעלים שלו שלא חינך וגידל אותו כמו שצריך.

כמובן, תמיד יש להתנהג בצורה הגיונית ורגישה ליד כלבים שאתם לא מכירים. אנחנו לא אומרים שזה בסדר גמור ללטף כל כלב שאתם רואים ופוגשים, בגלל שחלק מהם לא אוהבים או מפחדים מאנשים זרים. אם אתם רוצים ללטף כלב שאתם רואים ברחוב, תמיד תשאלו קודם את הבעלים שלו אם זה בסדר.

ולמרות שזה הגיוני להיות זהירים ליד כלבים שאתם לא מכירים, לעולם אל תשכחו עד כמה אמיצים ולא אנוכיים הם יכולים להיות בסיטואציות מסוימות. כלבת פיטבול בת 8 חודשים בשם סשה, זכתה לאחרונה להיות גיבורה אחרי שעשתה משהו שלא ישכח הרבה מאוד זמן.

כאשר שריפה פרצה בביתה של ננה צ'ייצ'נדה, סשה מיד פעלה באינסטינקט טהור.

הכלבה הייתה בחוץ כאשר השריפה פרצה – בסביבות השעה 12 בלילה – אבל מיד החלה לנבוח ולשרוט את הדלת כדי להזהיר את הבעלים שלה. ננה אמרה, "חשבתי לעצמי, 'אלוהים, מה את עושה?'".

"כשנתתי לה להיכנס, היא מיד רצה פנימה והחלה לנבוח כמו משוגעת. חשבתי שזה מוזר, היא אף פעם לא עושה את זה".

מעשה גבורה

כשהאש התפשטה, ננה רצה לבתה בת 7 החודשים, מסיילה, אבל סשה כבר הייתה שם: "היא כבר החזיקה את התינוקת שלי מהחיתול וגררה אותה החוצה", אמרה ננה.

זמן קצר אחרי שננה, סשה והתינוקת היו בחוץ, האש זינקה מחדר לחדר. עד שמכבי האש הגיעו, כל הבית כבר בער.

הודות לסשה, כל המשפחה יצא מהאירוע ללא פגע. "אני חייבת לה הכל. אם לא היא, אני עדיין הייתי במיטה והדברים היו נגרמים בצורה אחרת לגמרי", אמרה ננה.

איזה מזל יש לננה שיש לה כלבה כמו סשה! זו לא הפעם הראשונה שכלבים הצילו את החיים של הבעלים שלהם, אבל זה בהחלט אחד הסיפורים המדהימים.

צפו בדיווח המלא על מה שקרה: 

אין צורך לומר שננה תהיה חייבת לסשה כל חייה.

הרגישו חופשי לשתף את הסיפור עם החברים שלכם בפייסבוק. עזרו לנו לעשות כבוד לחברו הטוב ביותר של האדם!

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן