.

כלבת שירות הובילה את הבעלים שלה לתוך יער כדי להציל 7 גורי חתולים – והפכה לאמא המאמצת שלהם

למרות שההבנה שלנו בבעלי חיים התקדמה מאוד במהלך השנים, עדיין ישנם אינסטינקטים ופעולות שהם עושים שעדיין אין אנו מבינים.

כלבים, חיות המחמד הפופולריות ביותר מוכיחים שוב ושוב שהם יכולים לעשות דברים שאנו לא ממש מבינים או יודעים למה הם עושים אותם.

כאשר וויטני בריילי הבחינה בכלבת השירות שלה, באנר, מראה סימני מצוקה, היא ידעה שמשהו קרה. אך לא היה לה מושג איזה מסר חשוב היא מנסה לשלוח…

כשוויטני בריילי ראתה שבאנר מתנהגת בצורה מוזרה, היא ידעה שיש סיבה לכך. הכלבה לא הפסיקה למשוך לה בשמלה, מנסה לגרום לה לצאת מהבית וללכת לתוך היערות הקרובים.

אחרי שהשתכנעה, בריילי החליטה לראות קורה, והלכה החוצה אחרי הכלבה שלה. הן נכנסו יחד ליער, וסימני המצוקה של באנר התגברו משניה לשניה.

אז היא מצאה את זה; לבדם בתוך קופסת קרטון גדולה. כשבריילי צפתה מבולבלת, באנר עשתה דרכה לקופסה והביאה בעדינות עם הפה שלה גור חתולים קטן. כשהלכה להסתכל בקופסה, בריילי גילתה שישה גורים נוספים, כולם נאבקים על חייהם.

בריילי לקחה את הגורים אליה הביתה וניקתה אותם כמיטב יכולתה. היא רצתה לתת להם את הסיכוי הטוב ביותר לשרוד, והיא גם הצליחה. יותר מכך, באנר סירבה לעזוב את הגורים לבדם, ונשארה לצידם וטיפלה בהם בכל רגע שיכלה.

הכלבה התכרבלה איתם, השגיחה עליהם בזמן שישנו ועזרה לנקות אותם. היא למעשה הפכה לאם האומנה שלהם.

"מישהו פשוט השאיר את הגורים בתוך הקופסה, סגר אותה והשאיר אותם שם למות. הם בטח חשבו שאף אחד לא ימצא אותם", אמרה בריילי.

"אבל אני כל כך שמחה שעכשיו, בזכות באנר, הגורים האלה יחיו חיים עם משפחות אוהבות. זה מחמם לי את הלב".

כשיהיו גדולים מספיק הגורים האלה יאומצו על ידי משפחות אוהבות וימצאו את הבית החם והקבוע שלהם. בינתיים, יש להם את האמא הכי טובה שיכלו לבקש…כלבה גדולה ועדינה.

איזה סיפור נפלא של אינסטינקט וחמלה של בעל חיים. שתפו את הכתבה אם אתם אוהבים גם כלבים וגם חתולים!

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן