.

כלב הפיטבול התוקפני הזה לא נתן לאף אחד להתקרב אליו, עד שהגיע לוחש לכלבים. איזה מהפך מדהים!

לכלבי פיטבול יש מוניטין רע, אבל זה ממש לא הוגן. הם יכולים להיות אוהבים ומתוקים בדיוק כמו כל כלב אחר, ומצד שני, כל כלב אחר יכול להיות עוין ולא נעים אם לא מחנכים או מטפלים בו כמו שצריך.

כאשר 'הלוחש לכלבים' סטפן בולדווין פגש פיטבול בשם טנק, הכלב היה כל כך 'רע' שהבעלים שלו שקלו להיפטר ממנו. ואז הם הודו מה סיבה שטנק מתנהג ככה.

שכנים התקשרו לפעיל למען כלבים ומאלף סטפן בולדווין בקשר לכלב פיטבול בשם טנק שמתנהג בצורה עוינת וכנראה מוזנח על ידי הבעלים שלו. לא התבצע פשע מכיוון שלכלב היה אוכל, מים ומחסה, אבל סטפן פנה בכל זאת לבעלים של הכלב.

pt1

הבעלים היו פתוחים לרעיון למצוא בית חדש לטנק מכיוון שהוא היה מנסה לתקוף ילדים. הוא היה כל כך תוקפני שאפילו הבעלים שלו לא יכל ולהתקרב אליו, והם היו זורקים לו ממרחק את האוכל שלו.

pt2

אך הם גם הודו שהם לא שיחררו את טנק מהשרשרת שלו, ושהוא היה קשור 24 שעות ביממה. הוא לא קיבל שום גירוי פיזי או מנטלי ולא הייתה לו שום דרך להוציא אנרגיה. סטפן לא היה מופתע בכלל שהפיטבול מתנהג כך.

pt3

הוא החליט לנסות ולעזור לטנק. שעה והרבה חטיפי נקניקיות לאחר מכן, הפיטבול החל להתרגל לסטפן. ואז המאלף עשה משהו מטורף…

pt4

סטפן החליט שהכלב מוכן לצאת משרשרת. "בוא נלך לעשות משהו – בוא נלך להיות כלבים", הוא אמר לטנק כשהוא שיחרר את השרשרת ולקח אותו לטיול שנמשך כשעה. באופן מדהים, הפיטבול התנהג מצוין.

pt5

סטפן המשיך לאלף את טנק, ובזכות ההתערבות שלו, הבעלים של טנק החלו לטפל בו כמו שצריך עד שימצא לו בית חדש. עכשיו טנק משוחרר 24 שעות ביממה!

pt6

צפו ברגעים הראשונים, המתוחים והדי מפחידים בין סטפן המאלף לטנק הפיטבול:

the unchaining of a dog #savethemdogtraining

The unchaining of a dog, beginning to end… #savethemdogtraining
Tank is your typical, chained dog. No socialization, no mental or physical stimulation, no outside experiences beyond that chain. As frustration builds, so does the behavior that you see in the beginning. It got so bad that the owners had to throw Tank his food from a distance. ACT Ohio and Save Them Dog Training were hired to assess and work with Tank, so a local rescue organization can take him in so he can be adopted out. How did he do? well, watch the video!!! www.savethemdogs.com www.actoh.org #actoh #savethemdogtraining #chainsareforbikesnotdogs #dontbullymybreed #pitbullsofinstagram #pitbull #donteuthanizemebro

Posted by Steffen Baldwin on Friday, August 19, 2016

איזה סיום מדהים ומרגש. זה רק מראה לכם שאם מתייחסים לכלב כמו שצריך, הוא יתנהג כמו שצריך. אין דבר כזה כלב מסוכן, יש דבר כזה בעלים מסוכן.

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן