.

כלב חולה ישן ברחוב במשך 11 שנים. יום אחד הוא התעורר במרפסת של אישה, וחייו השתנו לנצח

כשאנחנו רואים כלבים משוטטים ברחוב אנו בדרך כלל משערים שהם הלכו לאיבוד או ננטשו על ידי הבעלים שלהם, אבל עבור חלק מהכלבים, החיים ברחוב זה כל מה שהם מכירים.

אלה חיים קשים עבור רבים, שהאינסטינקט הטבעי שלהם הוא למצוא להקת כלבים ולהסתובב איתה. אבל עבור סולו, הוא היה חולה מדי כדי להישאר עם כלבים משוטטים אחרים ברחוב.

הוא חי ברחובות לוס אנג'לס כל חייו עד שיום אחד הוא מצא מרפסת של אישה כדי לנוח בה, בלי שהוא יודע שחיי הרחוב שלו עומדים להסתיים לנצח.

כשהאישה מצאה את הכלב המשוטט התשוש היא קראה לו 'סולובינו' – המשמעות היא 'הגעתי לבד' בספרדית. אחרי כמה ימים שהוא ישן על המרפסת של האישה, היא החליטה ליצור קשר עם עמותת Rocket Dog, שהטיסה את סולו לבית המחסה שלה.

מאז, סולו עבר מבית אומנה אחד לאחר, ובכל פעם הבעלים הזמניים החזירו אותו בגלל בעיות הבריאות שלו.

אף אחד לא רצה אותו, עד שיום אחד, קרול מסינה, ראתה את תמונתו של סולו ברשת ומיד התאהבה בכלב הזקן.

קרול היא מעריצה של מלחמת הכוכבים ואהבה את העובדה שקוראים לכלב סולו.

"כשפגשתי אותו וראיתי עד כמה הוא עצוב, ידעתי שהוא הולך להישאר איתי לנצח, לא משנה מה", אמרה קרול.

מכיוון שחי כל חייו ברחובות, סולו היה מפוחד, שקן וביישן כאשר הגיע לראשונה לביתה של מסינה. "הזנב שלו היה בין הרגליים 24 שעות ביממה, אפילו כשאכל", היא אמרה.

מסינה גילתה שסולו המתוק סובל מבעיית שמיעה אשר גרמה לו להיות מפוחד ליד אנשים. השיניים הרקובות שלו גם גרמו לו לכאבים.

מסינה החלה לשנות דברים בבית כדי לגרום לסולו להרגיש יותר בנוח, כולל הדלקת האור לפני שנכנסה לחדר, היא גם דאגה לטפל בשיניים שלו. ברגע שבעיות השיניים נפתרו, סולו לפתע הפך לכלב אחר.

לאט לאט הוא החל להרגיש בנוח בבית והוא עכשיו כלב הרבה יותר מאושר, הודות לאהבה והסבלנות של מסינה. יש לו אפילו חבר חדש, ביילי, הכלב של השכנים שבא לבקר אותו.

תודה לאל על אוהבי חיות כמו מסינה שלקחה לביתה כלב שאף אחד לא רצה. השנים האחרונות של סולו יהיו מאושרים בהרבה בביתו החם, אוהב והקבוע.

בבקשה שתפו את הסיפור הזה עם הסוף הטוב עם כל אוהבי הכלבים שאתם מכירים!

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן