.

כלב משוטט חולץ על ידי עובדי כלבייה – כולם היו בשוק מהחיוך הייחודי שלו

צ'יץ היה כלבלב קטן בן שנתיים שחי ברחובות כאשר נאסף ונלקח לכלביית Waller Animal Shelter and Rescue בטקסס.

צוות הכלבייה חשב שאולי הוא יפחד או ילחץ מהשהות בכלבייה יחד עם שאר הכלבים – אבל מה שהוא עשה הפתיע את כולם!

בזמן שהיה בכלוב שלו הוא החל לעשות הבעות פרצוף מצחיקות ביותר. הצוות במקום חשב שהוא לחוץ או מפחד. אבל אז צ'יץ נתן להם את החיוך הכי שובבי שכבש את ליבם.

"נכנסתי לכלוב כדי לבדוק מה שלומו, ואז צעקתי לשאר המתנגבים שיבואו לראות", אמרה ליאה סייפ, מנהלת הכלבייה. "הם חשבו שהיא משוגעת ושהוא נוהם וחושף שיניים, כשהכנסתי את היד דרך הכלוב, חשבתי שהם עומדים להתעלף. הוא היה הכי ידידותי בעולם".

ליאה רצתה להראות לעולם את הכלב הכריזמטי הזה ופרסמה ברשת תמונה שלו מחייך – והאינטרנט מיד התאהב בכלבלב השובב הזה ומאז שהתמונה פורסמה יותר מ 50 אנשים כבר הגישו בקשה לאמץ אותו.

צוות הכלבייה כל כך שמח שאנשים רבים רוצים לתת לו בית שיאהב אותו, והם החלו לעבור על הבקשות אחד אחד. האם הם ימצאו את הבית הכי טוב עבור הכלבלב המחייך?



ליאה אמרה שבקשה אחד בלטה מעל כולן; אישה איבדה את אחד הכלבים שלה שנפטר מסרטן וזה השאיר את הכלב בנוסף שלה, דאסטי, מדוכא ונואש לחבר חדש שיעזור ויתמוך בו בתקופה הקשה.

הם קבעו פגישה לצ'יץ יחד עם דאסטי והבעלים שלו, וזו הייתה אהבה ממבט ראשון. כל מה שצ'יץ רצה זה להתכרבל ולהתחבק עם השניים, וצוות הכלבייה ידע שהוא מצא את המשפחה המושלמת עבור צ'יץ.

איזה סיפור נפלא. אנחנו כל כך שמחים שהכלבלב הזה סוף סוף יזכה בבית החם והאוהב שמגיע לו.

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן