.

כלב משטרה מת אחרי שעתיים וחצי בתוך מכונית לוהטת – המשטרה חוקרת את הנסיבות

כלבים וילדים לא צריכים להישאר לבד בתוך מכונית – אפילו אם החלון פתוח. זה משהו שכולם צריכים לדעת ולעשות; במיוחד בטמפרטורות חמות, כאלה שכולנו חווים כרגע.

לפעמים קוראים למשטרה במקרים כאלה והם צריכים להתמודד עם סיטואציות מורכבות. עכשיו תקרית טרגית שכזו הכתה במשטרה באופן אישי.

טרגדיה הכתה בשוטר בסטיריה, אוסטריה, אחרי שהשאיר את כלב המשטרה שלו בתוך מכונית לוהטת במשך שעתיים וחצי בזמן שהיה עסוק בענייניו.

לפי דיווחים בתקשורת המקומית, השוטר בן ה 51 החנה את המכונית שלו במקום מוצל בבוקר עם חלון פתוח אבל כאשר חזר, הכלב בן ה 7 שלו כבר היה מת.

DPA/Stephan Jansen

משטרה חוקרת

לפי הדיווח עדיין אין תשובה חד משמעית באשר לגורם המוות והאם מזג האוויר החם הוא הסיבה שהכלב מת. גורם המוות עדיין בחקירה במחלקה הוטרינרית של אוניברסיטת וינה. חקירת משטרה נפתחה גם כן.

למרות שעדיין אין קביעה חד משמעית שכלב המשטרה מת כתוצאה מהחום הכבד במכונית חשוב לזכור שאסור לעולם להשאיר בעל חיים בתוך המכונית לבדו, אפילו לא לדקה, ואפילו לא עם חלונות פתוחים.

בבקשה שתפו את הפוסט הזה עם כל החברים שלכם בפייסבוק כדי שמוות כזה לעולם לא יקרה שוב. כולנו צריכים לטפל ולדאוג לחברים הפרוותיים שלנו.

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן