.

כלב נעלם ללא עקבות: 27 ימים אחר כך הכלבים האחרים של המשפחה החלו להתנהג בצורה מוזרה

כמו בני אדם, כל כלב הוא ייחודי. יש כלבים שכמעט ולא רוצים לצאת מהמיטה שלהם, אחרים אוהבים לרוץ בשטחים פתוחים ולרדוף אחרי ריחות מרגשים שנישאים באוויר. לי יש שלושה כלבים, שניים מהם אוהבים לרוץ ואחת אוהבת להישאר קרוב אלי, אבל כשאני קורא להם הם תמיד באים אלי בריצה.

אבל שלא כמו חתולים, אנחנו בעלי הכלבים תמיד דואגים כאשר הכלב שלנו לא חוזר אלינו מכיוון שהם שכלבים אינם עצמאיים כמו חתולים.

משפחה אחת בקנדה יודעת מצוין איך זה מרגיש כשמאבדים את אחד הכלבים האהובים שלהם.

אפילו שג'ון וסינדי בילסברגר חיפשו בכל מקום, הם לא הצליחו למצוא את כלב הלברדור שלהם, ברונו. הימים התחלפו לשבועות ועדיין לא היה סימן לכלב; המשפחה הייתה מודאגת מאוד.

כשחלפו 27 ימים מאז שברונו נעלם, המשפחה הייתה בחוץ וטיילה עם שני הכלבים האחרים שלהם, כ 800 מטרים מהבית, כאשר הכלבים לפתע החלו להתנהג בצורה מוזרה באזור ספציפי.

ג'ון החליט לחקור את פשר העניין.

זה היה הרגע שהוא גילה בור בעומק 3 מטרים שהוא מעולם לא ראה, כנראה באר נטושה. ובתחתית הבור שכב ברונו.

פצוע קשה

ברונו היה פצוע וחלש מאוד, כל כך חלש שהוא לא הצליח לנבוח.

הכלבלב ה מסכן סבל מחתכים וחבלות וכמה מהפצעים שלו היו מזוהמים. הוא אפילו שחק לחלוטין את הכריות בכפות הרגליים שלו כשניסה לטפס החוצה.

ג'ון קרא לבן שלו לעזרה, שקשר עצמו לחוט בזמן שירד לתוך הבאר כדי לחלץ את ברונו. הם הבהילו אותו לוטרינר הקרוב שם ברונו קיבל עירוי וטיפול רפואי.

הוא היה מורעב ורזה מאוד, מיובש וסבל מאנמיה. אפשר לומר שהיה לו מזל שנפל דווקא לבאר ולא לסתם בור עמוק, מכיוון שהמים שהיו בתוכה עזרו לו להישאר בחיים.

בזכות הוטרינרים המוכשרים, ברונו החלים במהרה.

איזה מזל שהאחים של ברונו הצליחו להוביל את המשפחה אליו ולחלץ אותו מתחתית של באר עמוקה וקרה.

שתפו את הכתבה עם החברים שלכם אם גם אתם חושבים שכלבים הם יצורים מדהימים!

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן