.

כלב רחוב מכוסה גידולים היה קרוב למוות – אז אוהבת הכלבים הזו הוכיחה שמלאכים אכן קיימים

מקסיקו סיטי היא אחת הערים עם הכמות הגדולה ביותר בעולם של כלבים משוטטים. לפי הסטטיסטיקה, יותר ממיליון כלבים משוטטים מסתובבים ברחובות העיר הענקית – כולם מנסים לשרוד, למרות שהם לא מקבלים שום אהבה או דאגה.

וזה בדיוק היה המקרה עם הכלב המשוטט הזה. אבל במקרה שלו, מזלו שיחק לו והוא זכה להזדמנות נוספת לחיים – הכל בזכות אוהבי כלבים עם לב זהב.

בחודש פברואר, אוהבת כלבים ראתה את הכלב הזה משוטט ברחובות מקסיקו סיטי. הגוף של הכלב היה מכוסה גידולים סרטניים. הפצעים שלו היו פתוחים – והיה ברור שהגוף שלו עומד לוותר. הלב של הבחורה נשבר כאשר ראתה את הכלב הזה והיא לא יכלה להתעלם ממנו, למרות המראה הקשה. היא החליטה לעשות משהו בנידון – המעט שהייתה יכולה לעשות היה לנסות להציל אותו.

היא הביאה את הכלב לדליה גומז, פעילה למען כלבים שלקחה את הכלב תחת חסותה וקראה לו בובי.

בובי מיד נלקח לוטרינר לטיפול חירום. הם גילו שהגידולים שלו אכן סרטניים. בובי מיד החל לעבור טיפולים כימותרפיים – אבל כולם חששו שזה מאוחר מדי ושהגוף שלו לא יצליח להתמודד עם הטיפול.

אבל הם גם ידעו שהם חייבים לנסות. הם סירבו לוותר על הכלב, וידעו שמגיע לו הרבה יותר ממה שאי פעם היה לו.

דליה עשתה כל ביכולתה כדי לשמור על בובי במצב רוח טוב במהלך הטיפולים, אשר הורכבו מ 8 טיפולים כימותרפיים בתקופה של חודשיים.

עדיין לא היה ברור אם בובי ישרוד.





כשדליה החליטה לשתף את הסיפור של בובי ברשת, איחולי החלמה מכל העולם החלו לזרום. וזה היה כאילו שהם עשו את ההבדל – כי בובי היה בדרכו לחלים. הוא החל להחלים בקצב שיא, ובתמונה הבאה שדליה פרסמה ברשת רואים את בובי בריא ובלי גידולים! הוא היה בריא, ניצח את הסרטן, והשאיר את חיי הרחוב מאחוריו.

הפרווה של בובי החלה לצמוח שוב והוא חזר למשקל נורמלי. גם המצב רוח הטוב שלו חזר אליו והכלבלב הפך להיות כלב אחר לחלוטין!

היום, בובי, דליה, ומשפחת גומז חיים באושר יחד. איזה מסע הכלב הזה עבר!

תודה לאל לאוהבת הכלבים הזו שלא התעלמה מבובי. שתפו את הסיפור מעורר ההשראה הזה עם כל החברים שלכם שאוהבים כלבים גם!

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן