.

כלב שבור לב צולם בוכה אחרי שגילה שנטשו אותו

לא משנה כמה ננסה, לעולם לא נצליח להבין אנשים שנוטשים או מתעללים בבעלי חיים.

בכל הנוגע לנטישה של כלב, אין יותר מדי סיבות טובות להשארת הכלב בכלבייה, ולנסוע מהמקום. אפשר להבין אם אתם חולים מאוד והכלב סובל כתוצאה מכך, כשאין אף אחד אחר שיכול לעזור.

אך אלו מקרים קיצוניים. 90% מהזמן אנשים נוטשים את הכלב שלהם כי הם לא רוצים אותו יותר, או שנמאס להם לטפל בו. את זה אי אפשר לקבל. אלו שאומרים שהכלב לא יבחין בהבדל פשוט טועים, ויש סרטון שמוכיח זאת בצורה מושלמת.

עמוד הפייסבוק של Saving Carson Shelter Dogs פרסמה לאחרונה סרטון קצר של אחד הכלבים המעורבים שלהם. לכלב קוראים איי.ג'יי, ובסרטון אפשר לראות אותו רועד ומייבב בזמן שהוא שוכב על המיטה בתוך כלוב בכלבייה.

כמובן העובדים במקום מנסים להרגיע אותו, אבל עבור כלב מבוגר שגדל בבית עם משפחה, אין לזה תחליף.

יחד עם הסרטון, הכלבייה הסבירה: "איי.ג'יי המתוק הוא יפיפה, יש לו אנרגיה מדהימה והוא ננטש כאן יחד עם אח שלו טובי. הם הלכו יפה עם רצועה כשהם נכנסו, אבל עכשיו הם מבולבלים ובודדים ומתגעגעים לבית. הם צריכים עזרה".

"איי.ג'יי. הוא 100 אחוז מתוק, עדין, ואוהב, הוא אוהב כלבים אחרים והוא מתגעגע לאח שלו. הוא לאט לאט נסגר, הוא סובל מצינון וזקוק לעזרה שלכם…".

צפו למטה בסרטון של איי.ג"י.

זה לא מפתיע שהסרטון קורע הלב הפך ויראלי, כשיותר מ 5 מיליון אנשים צפו בו, ואלפי הגיבו ושיתפו.

למרבה המזל, לא לקח זמן רב לפני שאיי.ג'יי הכלב הבוכה מצא בית. בפוסט אחר, הכלבייה כתבה: "היפיפה הזה נגע בליבם של המוני אנשים והיום הוא זכה ללכת את הליכה החופש שלו אל מחוץ לכלבייה, אפילו שהוא עדיין מצונן".

"הוא חולץ, ואנו מקווים שמחר אח שלו, טובי יחולץ גם כן כדי הם יוכלו להתאחד. שניהם היו בדיכאון עמוק מאז שהופרדו. שיהיו לך חיים מתוקים ומאושרים איי.ג'יי".

עבור איי.ג'יי, ובתקווה גם טובי – השהייה בהסגר הייתה אומללות זמנית לפני שנמצאו להם משפחות אוהבות. למרבה הצער, זה לא המקרה אצל רוב הכלבים.

מיליוני כלבים בכל העולם ננטשים או נזנחים מדי שנה. המשימה שלנו היא לעצור את זה עד כמה שאפשר, אבל בשביל זה אנו זקוקים לעזרתכם.

שיתוף סיפורים כאלה יכולים לעורר מודעות אצל אנשים הסובלים מבורות בכל הנוגע לנזק שנגרם לכלב כאשר הם לא לקוחים את התפקיד שלהם ברצינות. שתפו את זה בפייסבוק כדי שכולם ישמעו את הסיפור של איי.ג'יי! יחד, אנו יכולים לעזור.

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן