.

כל מה שחשוב לדעת על ימי אימוץ כלבים

שוקלים לאמץ כלב? מזל טוב! אלה כל הדברים שכדאי שתדעו לפני יציאה ליום אימוץ

ההחלטה להוסיף חבר חדש למשפחה היא מבורכת ומשמעותית מאד. על ידי אימוץ כלב אתם צפויים להכניס לחייכם בן משפחה סקרן, שמח ואוהב, שילמד את כל המשפחה שיעור חשוב על אחריות. עם זאת, רגע לפני היציאה ליום אימוץ כלבים, כדאי לעצור ולהקדיש מחשבה לכמה נושאים מרכזיים. ללא היערכות מוקדמת אתם עלולים להתאהב כבר בכלב הראשון שתראו, מבלי להתעמק ביכולותיכם ותוך סיכון לאמץ כלב שלא יתאים לכל המשפחה. אז איך מקבלים את ההחלטה הנכונה ומה עושים רגע אחרי?

קובעים מה מאפייני הכלב הרצוי – קשה שלא להתמלא באהבה מידית לגורים, שישמחו לקבל תשומת מכם או מילדיכם. הבעיה היא שלמרות שהם מתוקים, גורים הם כמו תינוקות לכל דבר ועניין. גור צריך ללמוד הרגלים חדשים, לא מחונך עדיין לעשות צרכים מחוץ לבית ועשוי לאהוב ללעוס את הפריטים החביבים עליכם. אם יש לכם זמן, סבלנות ומחויבות להפוך אותו לכלב בוגר ומחונך, תוכלו להתקדם לצעד הבא. מנגד, אם הבחירה היא רק תוצר של התאהבות רגעית, כדאי לשקול אימוץ כלב בוגר. זהו הזמן גם להחליט אם אתם מעדיפים זכר או נקבה ואם יש לכם זמן להבריש כלב בעל פרווה ארוכה או שתעדיפו בעל פרווה קצרה בלבד.

מתייעצים עם גורם מקצועי – בשעה שחלק מהגזעים ידועים במראה אופייני או תכונות אופי מסוימות, כלבים מעורבים ייחודיים בכל המובנים. מומלץ להתייעץ עם הגורם שמארגן את יום האימוץ, כדי להכיר את הפרטים הידועים על הכלב ולשמוע הערכה אודות הגודל הסופי שצפוי לו. אם אינכם מתכננים למשל לגדל כלב גדול, חשוב לדעת זאת מראש.

אימצתם כלב חדש? הגיע הזמן להיערך בהתאם!

כדי להבטיח שהכלב שלכם ירגיש בבית כבר מהרגע הראשון, חשוב לבצע עבורו מספר רכישות שיקלו עליו את המעבר. רכישות כאלה הן כמובן מזון מותאם, אבל גם עצמות לעיסה, משחקים, רצועה, מזרון שינה וכדומה. את כל אלה ועוד תוכלו למצוא בחניות חיות – אבל איך בוחרים נכון? בחירה בחנות חיות צריכה לכלול שקלול בין מקצועיות לבין היצע רחב של מוצרים איכותיים. חנות חיות מקצועית תוכל לספק עבור הכלב שלכם בדיוק את מה שנחוץ לו ולעתים הרבה יותר מזה. רוצים לחסוך זמן יקר? תוכלו לבחור בחנות חיות אינטרנטית ממנה ניתן להזמין בכל רגע נתון. מחפשים ערך מוסף? העדיפו חנות חיות חברתית. בלוסי'ז למשל, כל רכישה שלכם עוזרת לתמוך בעמותות בעלי חיים באמצעות שקי מזון, ציוד וכדומה.

ולבסוף, מקבלים את הכלב בברכה! עכשיו זה הזמן לטפוח לעצמכם על השכם. אין ספק שאתם צפויים לעשות מעשה נפלא, שיעשיר את חייכם ויגרום לכלב נוסף לכשכש בזנבו בשמחה.

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן