.

לא רק בני אדם: שפעת הכלבים מתפשטת בקצב מסחרר – כך תשמרו על הכלב שלכם בריא

עונת השפעת הכתה השנה חזק מאוד בארצות הברית (וגם בישראל) וכולם עומדים על המשמר. למרבה המזל, רובנו יודעים מה לעשות אם אנחנו או מישהו שאנחנו מכירים נדבק. התסמינים שכיחים למדי, וישנם תרופות מרשם רבות שאפשר לקחת כדי להקל בכאב.

אבל מה שרבים מאיתנו לא מכירים זו שפעת הכלבים. האם ידעתם שגם הכלב או החתול שלכם יכול להידבק בגרסא של מחלת השפעת?

המשיכו לקרוא כדי לקבל את המידע החשוב שאתם בעלי הכלבים צריכים לדעת על שפעת הכלבים.

הסרטון למטה ומקורות נוספים כמו PetMD אומרים ששפעת הכלבים מתפשטת ברחבי חלקים בארצות הברית בקצב מפחיד.

"זה וירוס מדבק ביותר שמשפיע על כלבים וחתולים ואפילו בעלי הכלבים המסורים ביותר יכולים לפספס את התסמינים", אומר מומחה למחלה בסרטון למטה.

ישנם שני סוגים של שפעת כלבים: קלה וחזקה, כאשר בקלה התסמינים הם שיעול ונזלת שבדרך כלל יעלמו מעצמם, ובשפעת חזקה התסמינים הם חום גבוה שיכול להתפתח למשהו חמור בהרבה.

בעוד ועוד מדינות בארצות הברית מתגלים מקרים של שפעת הכלבים. הוירוס מתפשט בקצב מהיר וחשוב להיות ערניים כאשר הוא מגיע לחיית המחמד שלכם!



המקרים הרבים ביותר התגלו במדינות קנטקי ואוהיו, אך לפי אתר  dog flu, בעוד כ 12 מדינות נוספות הוירוס התגלה, והוא מתפשט בקצב מהיר מאוד.

כמו שפעת אצל בני אדם, שפעת הכלבים הוא וירוס שנישא באוויר כשכלבים רבים נדבקים ממנו בגינות כלבים.

חשוב שאפילו בעלי הכלבים הערניים והדרוכים ביותר ישימו עין על הכלבים שלהם במיוחד בעונה הזו כדי לעצור את התפשטות הוירוס הזה.

מומחים ממליצים לבעלי כלבים לקחת את הכלב שלהם לוטרינר אם הוא מראה סימנים של שפעת, ואם אכן מתגלה אצלו שפעת, יש להרחיק אותו מכלבים וחתולים עד שהוא מבריא.

צפו בסרטון למטה כדי ללמוד עוד על שפעת הכלבים:

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן