.

לשופט נמאס ממתעללים בכלבים – החליט לתת להם לאכול את הדייסה שהם בישלו

כאוהבי חיות, קשה לנו מאוד לראות בעלי חיים מוזחים או כאלו שעברו התעללות. באופן טרגי, זה קורה לאלפי בעלי חיים מדי יום, בכל העולם.

למרבה הצער, מעטים מהמתעללים מקבלים עונש הולם, אם הם בכלל נתפסים.

אבל עכשיו, השופט אוהב החיות, מייקל קיצונטי, נאבק בכל אלה שחושבים שהם יכולים להתחמק מעונש אחרי שהם פוגעים בבעלי חיים. הוא עושה כל שביכולתו כדי להגן על אלו שלא יכולים להגן על עצמם.

מאז שאימץ את הכלב הראשון שלו, לשופט מייקל הייתה פינה חמה בלב לבעלי חיים. כלב התחש המעורב  העונה לשם הרמן היה חברו הטוב ביותר כשהיה ילד, והיום יש לו כלבת ברניז בשם קייסי.

אך האהבה שלו לכלבים אינה תחומה רק לכלבים שיש להם בית. הוא רואה בעזרה לבעלי חיים סוג של שליחות, ובהחלט רואים זאת בבית המשפט שלו.

כמובן, הוא מוגבל בקשר למה שהוא יכול לעשות – הוא אינו יכול לכופף את החוקים או לשנות דברים לפי איך שהוא רוצה. יחד עם זאת, הוא חשב והמציא שיטה יעילה בה הפושעים זוכים לאכול את הדייסה שהם בישלו.

העונשים של מייקל: 

"העונשים האלה לא יסכנו אף אחד, אבל זה לא אומר שהם לא יכולים להתמודד עם קצת חוסר נוחות ומבוכה".

קחו לדוגמא את האישה שמצאה עצמה מול השופט מייקל. הכלב הזה נמצא גר בזוהמה אז מייקל חשב שהיא צריכה לעבור חוויה דומה.

הוא קבע שהיא צריכה להישאר יום שלם במזבלה עירונית, ולחשוב על התנאים שהיא הכריחה את הכלב שלה לחיות בהם. אחרי שנאמר לה שהיא תצטרך לשבת בערימות של זבל ואשפה, האישה לא הייתה שמחה כל כך. השופט מייקל אמר לה:

"אני רוצה שתלכי למזבלה של המחוז, ואני רוצה שהם ימצאו את המקום הכי מסריח, מגעיל ודוחה שהם יכולים למצוא במזבלה, ואני רוצה שתשבי שם במשך 8 שעות, ותחשבי על מה שעשית לכלב בזמן שאת מריחה את הסרחון. אם תקיאי, אז תקיאי".

במקרה אחר בו אישה נטשה 35 גורי חתולים ביער, העונש שהוא נתן היה שהאישה הזו הייתה צריכה לבלות לילה שלם לבדה ביער, בנוסף למעצר ולקנסות שהיא קיבלה.

מייקל מקווה שהעונשים היצירתיים שלו יעזור לעורר מודעות להתעללות וההזנחה הבלתי פוסקת בבעלי חיים. הוא רוצה שאנשים ידעו שיחס לא הולם כלפי בעלי חיים זו בעיה רצינית, ואחת שצריכה להיות לה השלכות קשות.

השופט מייקל לא תמיד נתן עונשים יצירתיים, אך כאשר ראה שאותם מתעללים חוזרים אליו שוב ושוב הוא החליט לחשוב מחוץ לקופסא..

מכיוון שראה לעונשים הרגילים אין השפעה רבה, הוא היה צריך למצוא דרך ייחודית להתמודד עם הבעיה.

צפו במייקל מדבר על העונש הגאוני שלו בסרטון למטה:

שתפו את הכלבה עם החברים שלכם אם אתם חושבים שהשופט מייקל נמצא בדרך הנכונה עם העונשים היצירתיים שלו למתעללים בבעלי חיים. בואו נעשה מחווה לעבודה הנפלאה שלו!

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן