.

מדענים אומרים שכלבים יכולים לעשות את זה לגוף ולנפש שלכם!

יש אנשים שהילדות שלהם מלאה בכלבים חמודים.

מכלבי תחש קטנים ועד לברדורים מתוקים. כל הכלבים חמודים באותה המידה. אבל לא לכולם היה את המזל לגדול עם כלב, לפעמים ההורים לא מסכימים, לפעמים שותפים לדירה לא מוכנים שתכניסו כלב הביתה, או אפילו בן או בת הזוג.

ובכן, אם אתם צריכים להתמודד עם בעיה כזאת, חשוב שתדעו ושתיידעו אחרים שיש בסיס מדעי לכך שלחיות עם כלב הוא טוב עבורכם ועבור אנשים אחרים כמובן.

במאמץ להוכיח עד כמה כלבים הם נפלאים, אנחנו כאן בישראדוג בדקנו את היתרונות הבריאותיים שכלבים מספקים לנו.

תגללו למטה לתמונות ותלמדו על הדרכים המדהימות איך כלבים יכולים לשפר את הבריאות שלכם – ולשנות את החיים שלכם לטובה.

1. הם גורמים לכם לצאת מהבית. 

ot1

זה נראה מובן מאליו, אבל בעלי כלבים עושים יותר התעמלות מאנשים בלי כלבים. לא רק שכלבים צריכים הליכות ארוכות (במיוחד כלבים גדולים), אלא הם גם גורמים לכם לזוז הרבה יותר במהלך היום, אם זה במשחק, או 'לעזור' להם גינה.



2. הם מפחיתים את הסיכון לחלות במחלות לב

by1

אם אתם דואגים בקשר למחלות לב, אז אימוץ כלב הוא בשבילכם! מחקרים הראו שלבעלי כלבים יש לחץ דם נמוך יותר, כולסטרול נמוך יותר, והסיכון שלהם לחלות במחלות לב הוא קטן יותר מאשר אנשים ללא כלבים. אפילו שהייה לזמן קצר במחיצת כלב יכול להוריד את קצב  הלב שלכם.

3. הם משפרים את הבריאות המנטלית

by2

בטח שמתם לב לקסם הזה שכלבים תמיד מרוממים את מצב הרוח. זה בגלל שנוכחות של כלב מורידה את רמת הקורטיזול, הכימיקל שאחראי על לחץ, וגורם לגוף שלכם לשחרר סרוטונין ואוקסיטוצין, הכימיקלים במוח שלנו שאחראים על אושר, רוגע וחיבה.

4. הם מפחיתים את הסיכוי לפתח אלרגיות

by3

למרות שאין ערובה, לגדול עם כלב – או לגדל ילדים עם כלב בבית – זו דרך מצוינת להפחית את הסיכוי לפתח אלרגיות. מכיוון שפרוות כלב מלאה בקשקשים, ילדים נחשפים אליהם בגיל צעיר וזה עוזר לפתח את המערכת החיסונית שלהם.

5. הם יכולים לדעת כשמשהו ממש לא בסדר

by4

כלב בבית יכול להציל לכם את החיים. הם הרבה יותר רגישים לסביבה מאשר בני אדם, וזאת הסיבה שהם יכולים להרגיש ברעידות אדמה ועד התקפים וגידולים סרטניים, הרבה לפני שבני אדם בכלל חשבו שמשהו לא בסדר. אם הם מתנהגים מוזר ובצורה לא אופיינית יתכן והם מנסים לומר לכם משהו.

6. הם עוזרים לכם להרחיב את המעגל החברתי

by5

כולם אוהבים למצוא חברים חדשים! בנוסף, אם אתם רווקים או שבדיוק עברתם לעיר חדשה, אין דרך טובה יותר להכיר אנשים חדשים מלהביא את הכלב לגינת הכלבים המקומית, ולהתחיל שיחה עם בעלי כלבים אחרים. אחרי הכל, כבר יש לכם נושא אחד משותף.



7. הם ישמרו עליכם מפני סכנה

by6

אפילו אם הכלב שלכם הוא לא בדיוק 'כלב שמירה', רק העובדה שיש לכם כלב היא דרך מצוינת לשמור על עצמכם. פושעים בדרך כלל לא ינסו לפרוץ לבתים עם כלבים. ורוב הכלבים עושים עבודה מצוינת כאשר צריך להתריע אם יש שריפה בבית או שיש קולות מוזרים באמצע הלילה.

8. הם חברים נפלאים גם כשאתם מבוגרים

by7

אתם אולי חושבים שכלבים הם אנרגטיים מדי עבור אנשים זקנים, אבל זה ממש לא נכון. הם מביעים חיבה, והם חברים הכי טובים ונאמנים שיש. עבור אנשים זקנים שיצאו לפנסיה או עברו לסביבת מגורים חדשה, כלב יכול להוסיף אור ואושר ליום שלהם כשהם מתחילים את שנות הזהב.

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן