.

מורה הבחינה במשהו לא בסדר בתרמיל של התלמידה – פתחה אותו והשתנקה כשראתה מה יש בפנים

אין הרבה דברים שיכולים להכין אתכם להיות מורים.

ילדים, מטבעם, הם לא צפויים. הם תמיד מוצאים דרכים חדשות ושובבות להפתיע מבוגרים.

לפעמים, המעשים שלהם יכולים להרגיז מאוד. כמובן, ישנן פעמים בהן התשובות המתחכמות שלהם יכולים להצחיק מאוד.

עבור המורה בובי נייבורס, התשובה הזו תפסה אותה בהפתעה. בוקר אחד היא החליטה לבדוק תרמיל של אחד התלמידים – ומה שהיא מצאה בפנים השאיר אותה המומה…

זה היה נראה כמו עוד יום רגיל עבור בובי, שהקריאה שמות כרגיל לפני שהחליטה לעשות בדיקת תרמילים.

אך לא היה לה מושג שכאשר תפתח את התרמיל של אחד התלמידים, היא תגלה הפתעה פרוותית שתשאיר אותה בהלם. ממעמקי התרמיל, שתי עיניים בהו בה בחזרה.

בדיוק כך. אחרי שהתאוששה מהשוק הראשוני, בובי הבינה שהעיניים האלה שייכות לגור בשם ג'ייק. מסתבר שהוא היה בשקט רוב הבוקר, ופשוט ישן בתוך התיק. לפי פוסט הפייסבוק, הבעלים שלו, ילדה קטנה בשם ג'ס, לא יכלה להיפרד ממנו כשהייתה צריכה ללכת בבוקר לבית הספר.

כשהמורה בובי שאלה את ג'ס מדוע היא הביאה את הכלב איתה באותו היום, ההסבר הוסיף שכבה נוספת לקומדיה.

הילדה ענתה: "כנראה שאמא שלי שמה אותו בפנים".

בפוסט הפייסבוק היה רשום:

"כולם, הכירו את ג'ייק. הוא נסע  באוטובוס לבית הספר ונשאר בשקט בחלק הראשון של השיעור. עד שגברת בובי נייבורס בדקה את התרמיל שלי ומצאה אותו. אז, כולם התאהבו בו. ג'ייק שייך לילדה מתוקה בשם ג'ס שפשוט לא רצתה להיפרד ממנו בבוקר לפני בית הספר. כשגברת נייבורס פתחה את התרמיל של הילדה הקטנה הבוקר, היא ראתה שתי עיניים מסתכלות עליה. הילדה הקטנה אמרה למורה שלה, 'כנראה שאמא לי הכניסה אותו לשם'. אמא באה לאסוף את ג'ייק, אחרי שהוא הפך מפורסם בכל בית הספר. הוא אפילו עשה קקי מול משרד המנהל! אמא הייתה כולה חיוכים. איך אפשר שלא? היא אמרה שהיא תביא את ג'ייק לביקור בקרוב! הוא עכשיו מופיע על הכרזה ליריד הספרים שמתקרב!".

סלבריטאי בבית הספר

בובי התקשרה לאמא של ג'ס שתבוא לקחת את ג'ייק, בזמן שהן חיכו שהיא תגיע, הכלבלב הפך מפורסם בכל בית הספר. אמא לא האמינה שהכלב נסע לבית הספר יחד עם הבת שלה, אך למרבה המזל, גם היא ראתה זאת בצורה חיובית.

"הכל הסתיים לטובה. למעשה, בית הספר הרוויח מהתרגיל של ג'ס, הם עכשיו משתמשים בג'ייק בפוסטר לקראת יריד הספרים שלהם".

אנחנו רק מקווים שג'ייק לא סבל ולא פחד יותר מדי מהחוויה. הילדים בטח נהנו לראות גור כלבים, ואנחנו בהחלט מבינים את הילדה שלא רצתה להיפרד מהכלב, אך מקומו של גור כלבים אינו בתוך תרמיל של ילד. 

למרבה המזל, הכל הסתיים לטובה, ואנו בטוחים שלכלבלב הזה מחכים חיים ארוכים ומאושרים יחד עם ג'ס והמשפחה שלה. 

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן