.

מותה הפתאומי של אוהבת כלבים מושבעת השאיר את משפחת החיות שלה בצורך דחוף לבית

מרלין הייתה אוהבת החיות האולטימטיבית, כשעזרה ליותר מ 30 כלבים, כמו גם סוסים, על ידי כך שהעניקה להם בית חם ואוהב. הייתה לה נקודה חמה בלב עבור כלבים זקנים שאף אחד לא רצה.

לאוהבת החיות הייתה שטח של 40 דונם בצפון קרולינה שם החיות שלה יכלו להסתובב חופשי ולשחק. אך טרגדיה הכתה באופן לא צפוי ומרלין נפטרה כשהיא משאירה את משפחת בעלי החיים הגדולה שלה זקוקה לבית באופן דחוף.

מרלין  הייתה דמות אהובה בקהילה שלה והיו לה חברים רבים שאחרי מותה החלה לאסוף את בעלי החיים ופעלו יחד כדי למצוא להם פתרון.

ברוב המקרים, 25 הכלבים הזקנים שהיו למרלין נחשבו כ'בלתי ניתנים לאימוץ' והיו מומתים על ידי הרשויות, אך הודות לעמותת Muttville Senior Dog Rescue עזרה הייתה בדרך.

הצוות של העמותה הכיר את מרלין היטב בגלל פועלה – ועל כך שתמיד הכניסה לביתה כלבים זקנים, למרות שלא תמיד היה מקום. הם רצו לכבד את זכרה של מרלין שאוהבת חיות מושבעת ולעשות כל מה שהם יכולים כדי למצוא לחיות שלה בית אוהב וקבוע.

מסיבת בריכה יחד עם מרתון אימוץ אורגן, שם לכלבים ולסוסים היה סיכוי למצוא בית, וכל חיות נמסרו בחינם למאמצים פוטנציאליים.

הסיפור מהווה תזכורת טובה לכך שתמיד טוב שיהיו לכם תכניות לחיות המחמד שלכם במקרה שלפתע לא תוכלו לטפל בהן יותר. זה גם מראה שהרבה מאוד כלבים בכלביות הם כלבים שהגיעו מבתים בהם טיפלו בהם והם יכולים להשתלב בצורה יחסית  קלה בבתים חדשים.

מרלין השאירה רושם נפלא על עולם פעילי הכלבים ואהבה את הכלבים שאף אחד לא רוצה אהבה ללא תנאי. בבקשה שתפו את הסיפור כדי לעורר מודעות ולעזור לעמותות, ארגונים ופעילים שעובדים כל כך קשה כדי להבטיח שבעלי חיים יחיו חיים ארוכים ומאושרים. 

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן