.

מחקר חדש קובע: הסוד לחיים ארוכים ובריאים הוא לגדל כלב

כולנו יודעים שכלבים מסוגלים להעניק לנו אהבה ללא תנאי ותמיכה כשאנו זקוקים לה, אבל האם ידעתם שהם גם טובים לבריאות שלכם? מחקר חדש נותן לאוהבי כלבים סיבה נוספת להצדיק את האובססיה שלהם לחברים הפרוותיים שלהם.

לעתים קרובות משתמשים בכלבים בסיטואציות טיפוליות כדי שיעזרו לבריאות המנטלית שלנו, אבל המחקר הזה הראה שכלב בבית יכול להשפיע גם על הבריאות הפיזית שלכם. החדשות הן ללא ספק הטובות ביותר עבור כל אחד שאוהב כלבים.

אחרי 12 שנות מחקר, המחקר המדעי הראה שבריאות הלב וכלי הדם אצל אנשים עם כלבים היא טובה בהרבה מאשר אלו בלי כלבים. ההשפעה הגדולה ביותר הייתה על רווקים ורווקות, אבל כולם קיבלו תועלת.

זה מה שהמחקר מצא…

"בעלות על כלב הייתה גורם הגנה בולט מאוד אצל אנשים שגרים לבד, שזו קבוצה שבמחקרים קודמים הייתה בקבוצת סיכון גבוהה יותר לחלות במחלות לב וכלי דם ומוות", אמר החוקר מאוונה מובאנגה. "יתכן והכלב הוא בן משפחה חשוב מאוד בבית של רווקים ורווקות".

הם עקבו אחר בריאותם של בעלי כלבים, כשהם מתמקדים באנשים בגילאי 40 עד 80. מה שהם מצאו זה שבעלי כלבים שגרים לבד, הסיכוי שלהם לפתח מחלת לב קטן ב 11%, ו הסיכוי שלהם למות בגיל צעיר קטן ב 33%.

בנוסף, הם גילו שכלבי צייד כמו ביגל, רטריברים, ו-סטרים, הם הכלבים הטובים ביותר לשיפור הבריאות שלכם.

באשר לאיך כלבים עוזרים לנו להיות בריאים יותר, המדענים טוענים שזו רמת הפעילות הפיזית של הבעלים שמתלווה  לכלב, אך זו לא הסיבה היחידה. "כולנו יודעים שבעלי כלבים פעילים פיזית יותר מאחרים, מה שיכול להסביר את התוצאות. הסברים נוספים הם קשרים חברתיים רבים אשר טובים מאוד לבריאות הנפש, וגם ההשפעה של הכלב על חיידקי המיקרוביום של הבעלים שלו".

כך או כך, השורה התחתונה היא שכלב טוב לבריאות שלכם. הנפשית והפיזית.

נחמד לדעת שהכלב שלכם יכול לעזור לכם להאריך חיים.

שתפו את המידע הנפלא הזה עם החברים שלכם בפייסבוק כדי שגם הם ידעו איזה נפלאים הכלבים שלהם!

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן