.

מחקר חדש קובע: השותף הכי טוב למציאת אהבה הוא הכלב שלכם

להיות חברו הטוב ביותר של האדם זה לא התפקיד היחידי של כלבים בחברה שלנו היום. מסתבר, שהם יכולים להיות שוברי הקרח הטובים ביותר.

מחקר חדש של חברת נסטלה פורינה מראה שכלבים עוזרים לשבור את הקרח בתקווה למצוא אהבת אמת.

חברת Penn Schoen Berland העושה מחקרים, ערכה את המחקר עבור פורינה בו השתתפו 1600 אנשים מעל גיל 18. המחקר נערך אונליין בין התאריכים 21-26 לינואר 2016.





התוצאות

יותר מ 50% מהנשאלים אמרו שהם חושבים שחיות מחמד עוזרות לפתח שיחה עם מישהו שהם מתעניינים בו או בה. מי צריך חבר כאשר הכלב הוא השותף המושלם להתחיל עם בנים או בנות?

תוצאות המחקר כפי שפורסמו לפני מספר ימים:

*54% מהאנשים חושבים שחיית המחמד שלהם עוזרת לפתח שיחה מיידית עם מישהו שהם מתעניינים בו
*63% מהאנשים יעדיפו לצאת עם מישהו שיש לו חיית מחמד
*כ 60% מהאנשים אמרו שהם שאדם עם כלב הוא מושך יותר בעיניהם
*88% מהאנשים חושבים שכלבים עוזרים מאוד להכיר אנשים חדשים
*33% יעדיפו לפגוש ו/או לדבר עם מישהו שחיית המחמד שלו מופיעה בתמונות באתר הכרויות
*33% מהגברים חושבים שלבעלי כלבים רווקים יש סיכוי טוב יותר למצוא דייט ביום האהבה מאשר לאנשים בלי כלבים

כשיש לכם חיית מחמד הביטחון העצמי שלכם גדול יותר, גם אצל גברים וגם אצל נשים, וקל יותר להתחיל שיחה עם מישהו. לגודמא, 1 מתוך 3 אנשים מאמינים שאם הם היו רווקים, חיית מחמד הייתה הופכת אותם למושכים יותר. עבור בעלי חיות מחמד, כלב יכול להיות שובר קרח נפלא, כשהוא עוזר להתחבר לאנשים בזכות הדברים והחוויות המשותפות שהם חולקים.

nfds

"לא רק שכלבים עוזרים לפתח שיחות, אלא מחקרים שהראו חיות מחמד יכולים לעזור בשחרור הורמונים שגורמים לבני אדם להרגיש טוב. כולל רמות גבוהות של אוקיסטוצין, שידוע בכינוי 'הורמון האהבה' ", אמרה ד"ר זארה בולנד, וטרינרית של פורינה.

אז חברים, היום הוא יום האהבה, אם אין לכם עדיין דייט להיום בערב, אנחנו מציעים שתלכו לגינת הכלבים הקרובה, ותארגנו לכם דייט. אם אתם לא יכולים לבד, אז לפחות יש לכם את הכלב שיעזור לכם במשימה.

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן