.

מחקר חדש קובע: נשים ישנות טוב יותר עם הכלבים שלהן, לא עם בני הזוג

כבעלי כלבים, כולנו יודעים איזה נחמד זה להתכרבל במיטה עם הכלב שלנו. אבל זה לא רק חמים ונעים – זה גם טוב לאיכות השינה שלכם.

מחקר שנערך באוניברסיטת קניסיוס בבפאלו, ניו יורק, חשף שנשים ישנות טוב יותר מחובקות עם הכלב שלהן מאשר עם בן הזוג שלהן.

התועלות הבריאותיות בגידול כלב הוכחו פעם אחר פעם. הנאמנות שלהם והאהבה ללא תנאי שהם מעניקים יכולה לעזור לנו להילחם בדיכאון וחרדה, שלא לציין על ההתעמלות שהם מעניקים לנו בכך שאנו לוקחים אותם לטיול מספר פעמים ביום.

Business Insider

עכשיו חוקרים הגיעו למסקנה שנשים ישנות הרבה יותר טוב כשהכלב שלהן לידן ולא בן הזוג שלהן או החתול.

במחקר לקחו חלק 962 נשים מכל רחבי ארצות הברית, כש 55 אחוזים מהן חלקו את המיטה שלהן עם לפחות כלב אחד, ו 31 אחוזים מהן חלקו את המיטה עם לפחות חתול אחד. המחקר מצא ש 57 אחוז מהנשים חלקו את המיטה עם בן זוג.

צוות המחקר, שהובילה פרופסור כריסטי הופמן, מצא שהסיכוי שכלבים יעירו את הבעלים שלהם באמצע הלילה היה נמוך יותר מאשר חתולים ובני אדם.

"בעלי כלבים צריכים להסתגל לצורך של הכלבים שלהן ללכת לעשות צרכים כל בוקר, וזה עוזר לבעלי כלבים לשמור על שגרת בוקר קבועה. וזמני השינה של כלבים חופפים יותר לזמני שינה של בני אדם מאשר חתולים", היא אמרה.

מרגישות בטוחות יותר

החוקרים מצאו שנשים מרגישות בטוחות יותר בלילה כשהכלב שלהן לצידן.

"חלק מבעלות הכלבים חשות בטוחות יותר עם המחשבה שהכלב יתריע במקרה של פורץ או כל סוג אחר של מקרה חירום", אמרה הופמן. "הסיכוי שחתול יעשה משהו דומה הוא קטן יותר".

בבקשה שתפו את החדשות הטובות עם מישהי שגם אוהבת כלבים!

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

תגובה אחת על הפוסט “מחקר חדש קובע: נשים ישנות טוב יותר עם הכלבים שלהן, לא עם בני הזוג

  1. Avi אומר:

    ישנם אנשים שאבדו כל צלם מחשבה הגיונית ועושים האנשה לחיות שהגנים שלהם הם חיים בטבע .אוקיי אז החלו להתחבר לכלבים ויצרו זנים שיכולים לחיות בין בני האדם גם זה בסדר.מלחיות במרחב המחיה .הכניסו את הכלבים לתוך הבית .אחר כך לשבת על הסלון .לאכול יחד בארוחות להלביש אותם לחגוג להם ימי הולדת כמו לילדים אפשרו להם לישון על המיטה ועכשיו רוצים לישון נשים וכלבים כפיות וזה טוב יותר מהבעל/ בן זוג לדברי הממליצים .השלב הבא לקיים יחסי מין עם הכלבים מי יודע אולי בעתיד יהיו צאצאים .איפה זה יעצור .

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן