.

מיליונר סיני נמצא עכשיו בחובות אחרי שהוציא את כל הונו על הצלת כלבים לפני שנשחטו

גיבורים נמצאים בכל מקום, אבל אנחנו אולי לא מזהים אותם על בסיס המראה שלהם. הם אולי לא עפים, ואולי אין להם ראיית רנטגן או כוחות על, אבל גם הם מצילים חיים. אנחנו מצדיעים לגיבורים שמסכנים את עצמם ואת אלו שמקריבים את כל מה שיש להם עבור טובת האחר.

יש בסין אדם שאנחנו בהחלט יכולים לקרוא לו גיבור, מכיוון שהאיש הזה בזבז את כל הכסף שהרוויח בחייו כדי להציל כלבים שעמדו להישחט.

שמו של הגיבור הוא וואנג יאן, אדם בן 29 מסין.

yan



הסיפור של וואנג יאן מתחיל כאשר הוא חיפש אחר הכלב שלו שהלך לאיבוד. הוא חיפש בכל מקום, אפילו במשחטות. וואנג יאן עדיין לא מצא את הכלב האהוב שלו, אבל הוא מצא משהו אחר – את הייעוד האמיתי שלו.

yan2

וואנג יאן לא יכל להפסיק לחשוב על מה שהוא ראה בבית המטבחיים. כאשר הוא ראה את הסבל הנוראי שהכלבים עוברים בבתי המטבחיים המזוויעים הללו, הוא ידע שהוא חייב לעשות משהו.

yan3

וואנג יאן, ששוויו עמד על מספר מיליוני יואן, הוציא את כל הכסף שלו כדי לקנות את בית המטבחיים, להציל את הכלבים, ולבנות להם בית מחסה במקום.

yan4

בבית המחסה יש היום 215 כלבים. מאז שהקים את בית המחסה הוא הציל כבר יותר מ 200 כלבים. אבל למרבה הצער וואנג יאן נמצא עכשיו בחובות בעקבות הטיפול וניהול בית המחסה. והאכלת כל הכלבים.

yan5



וואנג יאן לא מקבל תרומות כספיות. הוא מקווה שאנשים יהיו אדיבים מספיק כדי לתרום מוצרים כדי לעזור לכלבים שהוא הציל.

yan6

אנחנו מצדיעים לאיש הזה על כל מה שהוא עשה. הוא גיבור אמיתי!

yan7

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן