.

משפחה קברה כלב "מת" שנפגע ממכונית – 14 שעות אחר כך הוא עמד מחוץ לדלת שלהם

מוות של חיית מחמד יכול להיות ששובר כל אחד. מחקרים אפילו הראו שמוות של חיית מחמד יכול להיות קשה בדיוק כמו אובדן על בן משפחה או חבר קרוב.

זה אולי נשמע מוזר, אבל כשאתם חושבים על זה, כלבים וחתולים תלויים בנו מהיום הראשון שלהם איתנו, כך שזה בהחלט הגיוני. בעלי החיים שלנו אוהבים אותנו ללא תנאי, בלי לשפוט אותנו. זה משהו שבני אדם כמעט ולא מסוגלים לעשות.

עכשיו דמיינו לעצמכם סיטואציה בה אתם מתאבלים על מותה של חיית מחמד, רק כדי לגלות שהיא חזרה מהמתים.

מאגסי היה הכלב של המשפחה של גלן מלוני והילדים שלנו מייגן וקווין. כלב הג'ק ראסל המעורב המסכן נפגע ממכונית מחוץ לביתו של גלן, בזמן שהיא השגיחה על הילדים.

גלן רץ לכלב הפצוע, אך זה היה מאוחר מדי.

"הרמתי את מאגסי", הוא סיפר. "אבל הוא מת לי בידיים". הוא בדק את הדופק של הכלב בן ה 4 ואת הסימנים החיוניים. אך לא נותר מה לעשות. הכלב הלך לעולמו.

תפילה של גלן

הוא מיהר לקבור את הכלב, כשהוא לא רוצה שהילדים יראו את הגופה שלו.

"הייתי בסערת רגשות. אז קברתי אותו ואפילו לא סיפרתי לילדים", אמר מלוני. "לא היה לי את האומץ לספר לילדים עד השעה שבע בערב. שמאגסי מת".

כשהוא סוף סוף סיפר לילדים, הם באופן טבעי היו עצובים מאוד. יחד, המשפחה יצאה החוצה לקבר של מאגסי וערכה לו טקס קטן. הם אמרו תפילה עבור החבר הפרוותי שלהם ונכנסו פנימה ללילה.

אז, בשעה 5:30 בבוקר, הם שמעו שריטות בדלת…

גלן פתח את הדלת והיה בשוק לראות את מאגסי, מכשכש בזנב באושר. בני הזוג היו בכזו הכחשה שחברתו של גלן, ויולה, אפילו אמרה שהוא כנראה קבר את הכלב הלא נכון. לא יכול להיות שזה הכלב שמת בידיים שלו, נכון?

אחרי אחרי שהשוק הראשוני התפוגג, והם הסתכלו טוב טוב על הכלב, הם יכלו לראות שמאגסי עבר טראומה לא קטנה.

"מאגסי היה מכוסה אדמה והעיניים שלו היו אדומות", אמרה ויולה.

"כלבי ג'ק ראסל הורבעו כדי לחפור מאורות של שועלים, אני משערת שכאשר הוא התעורר בבור הזה, הוא פשוט חשב שזה בור ישן וחפר את דרכו החוצה, כשהוא לא מודע שזה היה אמור להיות הקבר שלו".

הם לקחו את מאגסי לוטרינר לבדיקה. ולוטרינר היו את המחשבות שלו לגבי מה שהוא חושב שקרה ואיך הם טעו וחשבו שהוא מת.

"הוטרינר אמר שכנראה אחרי שש שעות, הוא חפר את דרכו החוצה", אמרה ויולה. "פעימות הלב שלו וכל השאר היו כל כך איטיות שלא היה ברור שהוא בחיים. לא היו לו סימנים חיוניים".

צפו בסיפור המדהים בסרטון למטה: 

ובכן, הוא בהחלט שורד קטן וקשוח!

בבקשה לחצו לייק ושתפו את הסיפור אם אתם אוהבים את ההפתעות המדהימות שכלבים מעניקים לנו.

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן