.

נסע להתחרות באולימפיאדת החורף בדרום קוריאה – הציל את חייהם של 100 כלבים

גולש הסקי האמריקני גאס קנוורת'י שהתחרה לאחרונה באולימפיאדת החורף בדרום קוריאה סגר חוות בשר כלבים במדינה ויחד עם עזרת ארגון צער בעלי חיים העולמי, הוא חילץ את הכלבים בחווה מגורל אכזרי ומחריד.

זו לא הפעם הראשונה שגולש הסקי פעל כנגד התעשייה אכזרית של בשר הכלבים, כשחילץ באולימפיאדת החורף 2014 בסוצ'י, חמישה גורים. הוא אולי לא זכה במדליה באולימפיאדה בדרום קוריאה, אבל הוא בהחלט זכה בליבם של אוהבי חיות בכל העולם.

יחד עם צער בעלי חיים, קנוורת'י הצליח לשכנע את בעל החווה לסגור את אחת מ 17,000 החוות שפועלות במדינה, כשהוא משחרר כמעט 100 כלבים תוך כדי – כל הכלבים יועברו לבתים בארצות הברית וקנדה.

קנוורת'י אפילו החליט לאמץ את אחד הכלבים, גורה בשם בימו, שתחזור איתו לארה"ב ברגע שתקבל את כל החיסונים הנדרשים. הוא אמר שהוא "לא יכול לחכות לתת לה את החיים הכי טובים שאפשר".

בפוסט באינסטגרם, קנוורת'י כתב:

"ברחבי המדינה ישנם 2.5 מליון כלבים שמגדלים  כדי להיות אוכל בתנאים הכי מחרידים שאתם יכולים לדמיין. נאמר לי שהכלבים בחווה הספציפית הזו נמצאים ב'תנאים טובים' לעומת חוות אחרות. הכלבים כאן מורעבים ועוברים התעללות פיזית, כשהם נדחסים לתוך כלובים עם רצפת חוטי ברזל, חשופים לקור המקפיא והקיץ הלוהט".

בעל החווה אמר לצער בעלי החיים שהוא לא תיכנן למכור את הכלבים לשחיטה אבל לא הייתה לו ברירה כאשר כלבי הג'ינדו שלו לא הפסיקו להתרבות.

עכשיו הוא מתכנן לגדל פטריות וירקות אחרים אחרי שקיבל כסף מצער בעלי החיים תמורת הכלבים.

ביקורות רבות נשמעו לפני פתיחת המשחקים האולימפיים אחרי שנודע שמסעדות רבות עדיין מגישות בשר כלבים למרות איסור של הממשלה בניסיון להפחית את התקשורת השלילית. אכילת בשר כלבים היא מסורת ארוכת שנים במדינה אך עדיין נותרה שנויה במחלוקת.

החוק הראשון להגנת בעלי חיים בדרום קוריאה חוקק ב 1991, אך שחיטת כלבים מעולם לא נאסרה.

צריכת בשר כלבים ירדה בשנים האחרונות, בעיקר כתוצאה משינוי המנטליות כלפי בעל החיים אשר רואים בו יותר כחיית מחמד. אך יותר ממליון כלבים עדיין נשחטים מדי בשנה בדרום קוריאה בשביל הבשר שלהם.

אם אתם רוצים לעזור ולשים סוף לתעשיית בשר הכלבים, אתם יכולים לעשות זאת על ידי חתימה על העצומה כאן.

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן