.

סוסה גוססת התמוטטה – רגע לפני שהרדימו אותה חבר לאורווה התערב ועשה מה שבני האדם לא הצליחו

כשאנחנו חושבים על איזה בעל חיים היינו רוצים שיהיה לצידנו בשעת חירום, אנחנו ישר חושבים על כלבים. הם ידועים בכך שהם עוזרים לבעלים שלהם וגם לבעלי חיים אחרים כאשר הם חשים שמשהו אינו כשורה.

בחיים לא חשבנו שנשמע על סוס שנכנס לפעולה ומציל את היום – אבל זה בדיוק מה שקרה בסיפור הזה..

המקרה התרחש באורווה באנגליה, כאשר מצבה של סוסת שייר התדרדר בפתאומיות והיא הייתה זקוקה לטיפול מיידי.

ביאטריס היא סוסת שייר בת 16. יום אחד היא חלתה בקוליק, אשר גורמת לכאבי בטן קיצוניים, והוא גורם המוות מספר אחד בקרב סוסים.

כשביארטיס המסכנה כבר לא יכלה להתמודד עם הכאב, היא התמוטטה באורווה שלה, דבר שמסכן את החיים אצל סוסים. סוסים לא יכולים לשכב זמן רב, מכיוון שזה מעמיד אותם בסיכון לכך שהדם לא זורם לאזורים מסוימים בגוף שלכם, מה שבסופו של דבר עלול להוביל לכשל של האיברים הפנימיים.

הבעלים שלה דונלד מקינטייר ודיין ליפינגטון קראו לארבעה חוואים נוספים כדי שיעזרו להם להרים את ביאטריס על רגליה. הם ידעו שלא נותר להם זמן רב.

יחד, הם השתמשו במערכת משיכה מאולתרת בעזרת הטרקטור שלהם ורצועות ענקיות כדי להרים את הסוסה ששוקלת טון. אבל היא הייתה כבדה מדי, ושום דבר לא עזר.

מודאגים, הזוג החליט לשים דד-ליין בו יצטרכו להרדים אותה – ככל שהיא נשארת שוכבת על הרצפה, כך קצב הלב ולחץ הדם שלה מגיעים לרמות מסוכנות.

חילוץ של הדקה ה 90

20 דקות לפני תום הדד-ליין, ג'יין נזכרה שהיא צריכה להוציא את החבר של ביאטריס, ביו, לחצר, להליכה. היא הלכה לאורווה של הסוס בן ה 11 ופתחה את הדלת, אבל לתדהמתה, הוא ניגש מיד לאורווה של ביאטריס.

כשהוא יודע מיד שמשהו לא בסדר, הוא העביר את ראשו מעל המחיצה בין האורוות, והחל לכרסם את הצוואר של ביאטריס, תופס אותה בראשה ומנסה למשוך אותה למעלה.

ובדרך נס, באותו הרגע היא התגלגלה וקמה על רגליה. ביו הצליח לעשות את מה ששישה בני אדם לא הצליחו!

"כולנו צפינו בתדהמה. הוא הרים אותה כך שהחזה והרגליים שלה התרוממו מהרצפה. עם קצת עידוד מאיתנו היא הצליחה לקום על רגליה ומיד הולכנו אותה החוצה לחצר כשאנחנו מנסים למנוע ממנה ליפול", סיפרה ג'יין.



מאז ביאטריס החלימה ומצבה טוב. היא וביו חברים כבר 4 שנים, וזה ברור שיש להם קשר מיוחד, בדיוק כמו שכל בן אדם מרגיש כלפי המישהו או המישהי שהוא אוהב!

צפו בחילוץ המדהים בסרטון למטה:

כל כך מרגש לראות איך בעלי חיים מרגישים את הרגשות של אחרים ומוכנים לעזור אחד לשני בעת מצוקה. אם משיהו עדיין סקפטי שלבעלי חיים יש רגשות כמו לבני אדם, כל מה שעליכם לעשות זה להראות להם את הסרטון הזה. 

עזרו להפיץ את החילוץ המדהים הזה על ידי שיתוף הסיפור עם חברים ומשפחה בפייסבוק!

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן