.

עובד תחזוקה מצא כלב מורעב ומיהר לעזור: כשהוטרינר הרים את כף רגלו, הדמעות זרמו

אם גרתם פעם בבניין דירות, סביר להניח שפגשתם עובדי תחזוקה. העבודה שלהם היא לתקן כל דבר מנזילות, נורות שלא עובדות, ועוד ועוד. ומכיוון שדיירים מאפשרים להם לעשות דברים בתוך הבית שלהם, עובדי התחזוקה זוכים למבט למה שקורה מאחורי דלתיים סגורות. בדרך כלל, הם לא רואים יותר מדי. אבל הפעם, הבלתי נתפס קרה בבניין דירות בג'ורג'יה, ארצות הברית.

זה סיפור על המקרה הנורא ביותר שעובד תחזוקה ראה – ובעל הדירה אפילו לא קרה לו בגלל זה.

זה היה כלב – פיטבול אפור.

הכלב המסכן היה כולו עור ועצמות. עובד התחזוקה מיד הזעיק את המשטרה. אבל הם אמרו לו שאין להם מה לעשות מכיוון שזו תיחשב כגניבה.

אז האיש התקשר לפקחי בעלי חיים, שהשאירו פתק על הדלת של בעל הבית. ההתעללות המשיכה, עד שלעובד התחזוקה הייתה הזדמנות לעשות משהו.

בוקר אחד, הוא ראה את הכלב בכלוב קטן ברחוב. הבעלים שלו נטש אותו. זו הייתה דרך נוראית להיפטר מהכלב – במיוחד אחד במצב כל כך רע – אבל זה גם נתן לעובד התחזוקה הזדמנות לעזור.

הוא מיד חילץ את הכלב המסכן מהכלוב והסיע אותו לבית חולים וטרינרי הקרוב ביותר – מרחק שעה וחצי נסיעה.

"כשהוא הגיע הוא היה בדמעות, הוא לא האמין", אמרה סינמון קוץ' שעובדת בבית החולים. "זה היה המקרה הכי נורא שראיתי. הוא כל כך מתוק ואוהב. כל מה שהוא רוצה זה לנשק אותך".

הוטרינר הבחין שבנוסף לכך שהכלב סבל מרזון קיצוני, היו לו גם כוויות בכפות הרגליים.

הוא אמר שעד כמה שהכלב נראה רע, הוא כנראה ישרוד, בזכות עובד התחזוקה שהסיע אותו לבית החולים. בגלל שהוא לא ידע איך קוראים לכלב, הוא קרא לו על שם המלאך השומר שלו – עובד התחזוקה מייקי.

זמן קצר אחרי שמייקי הגיע, ארבע ילדות צעירות שמעו עליו ותרמו את דמי הכיס השבועיים שלהם כדי לעזור לו להחלים. הן מבקרות את מייקי בבית החולים בכל פעם שהן יכולות.

מייקי שקל 10 ק"ג בלבד שהגיע לבית החולים – פחות מחצי ממה שהוא אמור.

המשטרה דיווחה שהיא יודעת מי אחראי, אך לא העמידה אותו לדין, מכיוון שהם עדיין חוקרים את המקרה.

צפו בסרטון ולמדו עוד על החילוץ של מייקי ותראו איזה כלב מתוק הוא:

תודה למייקי עובד התחזוקה וכל אוהבי הכלבים בעולם. העולם מקום הרבה יותר טוב בזכותכם. שתפו את זה ובואו נעזור לכל בעלי חיים לחיות חיים טובים יותר!

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן