.

פועל זבל הבחין בתזוזה בתוך משאית הזבל, הסתכל מקרוב וקלט את האמת המחרידה

אנחנו בדרך כלל לא חושבים על האנשים שעובדים מאחורי הקלעים בערים או בקהילות שלנו. בלי עובדי תברואה, מנקי רחובות, עובדי בניין, ואחרים שעובדים קשה, הערים שלנו היו הופכות מטונפות במהירות ונראות רע באופן כללי.

לפעמים, חברי הקהילה החשובים האלה הופכים לגיבורי היום, בדיוק כמו שני עובדי סניטציה שגילו משהו בתוך המשאית שלהם – בדיוק בזמן.

אנדרה הארווי וסקוט קלמנס הם עובדי תברואה מאינדיאנה. היה זה יום עבודה רגיל והם העמיסו פחי אשפה למשאית הזבל שלהם. היה זה יום גשום והם היו בחוץ, בעבודה, בדיוק כפי שהם עושים בכל יום, לא משנה מה תנאי מזג האוויר בחוץ.

משהו זז

בזמן שהם עשו את העבודה שלהם הם הבחינו במשהו זז בחלק האחורי של המשאית. זה קפץ, ניסה לשחרר עצמו לחופשי. אך הצדדים היו גבוהים מדי והסיטואציה הייתה מסוכנת.

מה שהיה לכוד החל לטבוע והגשם גרם למים להצטבר בתוך המשאית.

שני העובדים היו רגילים לראות חולדות באשפה ובחלק האחורי של המשאית, אבל לפי הדרך שזה זז, הם ידעו שזו חיה גדולה יותר מחולדה.

למרבה המזל, הם עוד לא דחסו את האשפה, מה שהיה הורג את היצור. אבל ערימות רבות של אשפה נשפכו מעל החיה – וזה נס שהיא בכלל שרדה.

חילוץ הירואי

שני הגברים סירבו לתת לבעל החיים לסבול עוד וכיבו את המשאית והחלו בחיפוש.

הם חפרו באשפה, נחושים למצוא את בעל החיים במצוקה.

אחרי חיפושים רבים, הם גילו יצור חי ונושם שנזרק לפח. קשה להאמין שמישהו מסוגל לעשות דבר כל כך נוראי, אבל זה היה גור כלבים שנלחם על חייו בתוך ערימות האשפה בחלקה האחורי של משאית הזבל.

צפו בסרטון ותראו מה קרה אחרי שהם מצאו את גור הכלבים:

שני הגיבורים הצליחו להציל את חיי של הגור לפני שהיה מאוחר מדי. תודה לאל שהם שמו לב!

בבקשה לחצו לייק ושתפו את הסיפור הזה של הגיבורים הנפלאים האלה!

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן