.

פיטבול בלי רצועה רץ בטירוף לכיוונו של ילד צורח, ואז הבעלים הבין את הסיבה המפחידה מדוע

כלבי פיטבול הם כלבים שאינם מובנים כהלכה. השם שיצא להם במהלך השנים לא עשה להם טובות.

כמישהו אומר פיטבול, אנשים ישר חושבים על כלב תוקפן ואלים, וכמו כל גזע כלבים אחר, הכל תלוי בדרך בה הבעלים של הכלב מגדל ומטפל בו.

כמו עם ילדים, כלבים סומכים על הורות טובה. פיטבולים אולי גדולים יותר מרוב הכלבים, והם אולי נושכים חזק יותר, אבל הם יכולים לגדול ולהיות כלבים טובים ונחמדים. כמו כל כלב אחר.

אחד מהכלבים האלה הוא הארלי, כלב פיטבול אמיץ וחכם שעשה הכל והתאמץ להציל ילד מנחש.

סטייסי ריי אינגליש, אחותה של הבעלים של הארלי כל כך התרגשה ממה שקרה באותו היום, שהיא כתבה פוסט בפייסבוק על החוויה שעברה. זה מה שהיא כתבה:

"אח שלי טייל עם כלב הפיטבול מעורב עם לברדור שלו, הארלי, בשכונה בסביבות השעה 10 בלילה. הוא מסתובב איתו בשעה מאוחרת כזו כדי שהוא יוכל להוריד ממנו את הרצועה, על מנת שהארלי יוכל לעשות את מה שהוא אוהב – לחקור את כל הריחות השונים. הם שמעו ילד צעיר צורח ולפני שאח שלי שם לב, הארלי רץ במהירות לכיוון הצרחה.

כשאח שלה מאחוריו, הוא ראה את הארלי תופס את ראשו של נחש ראש הנחושת, מרחיק אותו מהילד, ומטיח אותו הרצפה, והורג אותו. הילד הקטן רץ לרכב של אמא שלו, והיא נסעה משם במהירות אדירה שאח שלי לא הצליח לגלות מה שמו של הילד (אנו משערים שבגלל שהם נסעו משם כל כך מהר הוא הוכש והם מיהרו לחדר המיון), לאחר מכן אח שלי התקשר לפקחי בעלי חיים והמשטרה המקומית הגיעה למקום".

סטייסי ריי הוסיפה:

"הם רצו לבדוק את הארלי כדי לראות אם הנחש הכיש אותו. להפתעתו של אחי, הוא דימם, הצוואר שלו התנפח וקצף החל לצאת לו מהפה. הם מצאו שני פצעי הכשה בשפה העליונה שלו. שלבי מיהר עם הארלי לבית החולים לחיות, ונשאר איתו שם כל הלילה".



"בוקר למחרת שלבי והארלי חזרו הביתה. תודה לאל, מצבו של הארלי הרבה יותר טוב הבוקר, רק הנפיחות בצוואר ובפנים שלו מפריעה לו", כתבה סטייסי ריי.

כל הכבוד להארלי!

אחותו של שלבי סיימה את הפוסט כשכתבה:

"מאוחר יותר התגלה שהילד נתקל בקן של נחשי ראש הנחושת, ואנחנו מקווים שהארלי מנע מהנחש להכיש אותו, או לפחות מנע מהנחש להכיש אותו מספר פעמים. אנו עדיין מנסים לברר מי זה הילד ולוודא שהוא בסדר. הנה הפיטבול הגיבור שלנו. אני אשמח אם הסיפור ישותף כמה שיותר פעמים עבור אלו ששופטים את הגזע הזה".

אם זה לא מוכיח שפיטבולים הם כלבים טובים, אנחנו לא יודעים מה כן.

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן