.

פיטבול נמצא קשור כל כך צמוד לעץ שהוא לא יכל להזיז את הראש

כל סיפור על התעללות בבעלי חיים מרתיח אותנו. אין דבר שמכעיס אותנו יותר מאשר מישהו שפוגע ביצור חסר אונים שלא יכול להגן על עצמו.

למרבה הצער, אנו ממשיכים להיתקל בסיפורים כאלה. אסור לנו לקבל אותם ועלינו לעשות כל מה שאנו יכולים כדי להגן על חסרי האונים.

למרבה המזל, זה בדיוק מה שכמה אנשים עושים – וחלק מהסיפורים האלה, כמו זה, מסתמיים בצורה טובה.

זו נשמעה כמו שמועה נוראית, אך למרבה הצער, זו לא הייתה שמועה. חדשות על כלב פיטבול, חשוב בחוזקה לעץ בחצר של משהו הגיעו לקרי הנרי, מתנדבת בעמותה מקומית.

הכלב היה קשור כל כך חזק שהוא לא יכל להזיז את הראש שלו, בטח לא לאכול או לשתות. והוא נשאר כך במשך ימים על גבי ימים.

קרי הזדעזעה ממה ששמעה וידעה שהיא חייבת לעשות משהו בנידון. היא מיד יצאה לבית המדובר, אך כשהגיע, הכלב מקס, לא היה במקום.

כפי שהסתבר, גם המשטרה שמעה על ההתעללות הזו ומיד התערבה. באף חברה נורמלית כלבים לא צריכים לקבל יחס כזה.

אך למשטרה לקח קצת זמן ובירוקרטיה עד שיכלו לעזור לפיטבול המסכן. כשהכל הסתדר, הם סוף סוף יכלו לבקר שוב בבית – והפעם להציל את מקס.

מקס הועבר לכלבייה מקומית שם טפילו בו עד לשימוע בבית המשפט, שבו הבעלים שלו נמצא אשם. הוא קיבל קנס וזה נהיה רשמי: מקס לעולם לא יחזור לבית המתעלל שוב.

בכלבייה, הצוות גילה שלמקס יש לב גדול אך מעולם לא עבר אילוף, אפילו לא בסיסי. כל הזמן הזה, קרי לא הצליחה להוציא את מקס מהראש שלה. אז כאשר הכלבייה פנתה לעמותת Don’t Bully Us Rescue לעזרה, היא שמחה שהיא יכלה סוף סוף לטפל במקס.

קרי הפכה לאומנה של מקס וניסתה להשכיח ממנו את הזוועות שעבר. ככל שהיא הכירה יותר את מקס, כך היא גילתה איזה כלב מתוק ושובב הוא – ממש כמו גור בגוף של כלב בוגר שמעולם לא זכה ליהנות מהחיים.

"הוא שובב וגמלוני", אמרה קרי. "הוא אוהב לשחק…יותר מכל כלב שאי פעם הכרתי. ואם אתם יושבים על הרצפה או הספה, אל תחשבו שיהיה לכם את המקום לעצמכם. הוא ישב עליכם תוך שנייה".

מקס מעולם לא חונך, וקרי הייתה צריכה להתחיל מאפס. לאט לאט מקס החל להבין שקרי רק רוצה בטובתו, והשניים הפכו חברים הכי טובים.

"הוא נמצא איתי במשרד כל היום", אמרה קרי. "הוא לועס את העצם שלו בזמן שאני עובדת והוא לא נובח על אף אחד. הוא כלב פשוט מתוק".

הדבר היחידי שנותר זה למצוא לכלב המתוק הזה בית קבוע שם יקבלו אותו באהבה לשארית חייו. ואנו בטוחים שזה יקרה בקרוב מאוד.

לכל הכלבים מגיע בית חם, אוהב וקבוע. שתפו אם אתם מסכימים!

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן