.

צוות הצילום היה מבולבל כשהגורילה נעמד באמצע הכביש, עד שתנועה פתאומית בשיחים הדהימה את כולם

כשהבמאי גורדון ביוקנן נסי למדינת קונגו כדי לצלם עבור BBC, הוא היה מוכן להיות עד לחיי הטבע וחיות הבר המדהימות ולצלם את כולן לסדרה חדשה.

אך הוא לא ציפה למפגש הנדיר שהמצלמה שלו עמדה לתעד.

גורדון והצוות שלו הציבו מצלמות בג'ונגל. וזמן קצר אחר כך הם זכו לראות משהו מיוחד ביותר. גורילה ענקית הופיעה מתוך השיחים והצלם נהיה לחוץ למדי. שניות אחר כך, הוא היה עד למשהו שהוא יזכור כל חייו.

גורדון והצוות שלו צילמו גורילות עבור BBC בפארק הלאומי קאהוזי-בייגה. הגורילות מגיעות עד למשקל של 230 ק"ג, אז לא מומלץ להפריע ליצורים המדהימים האלה.

הבמאי והצוות שלו קפאו במקום לנוכח המראה שהופיע לפניהם. לקח קצת זמן עד שהצלמים הבינו מה הגורילה מנסה לעשות.

גורדון והצוות שלו התקרבו לגורילה והציבו את המצלמות על הכביש. לפתע, הכוונות של הגורילה נהיו ברורות, וכשהמצלמות פועלות הצלמים תיעדו רגע מדהים.

במקום לאפשר למצלמות להתקרב, הגורילה עשה מהלך אמיץ.

הגורילה הענק יצא לכביש ועצר את התנועה. לא אכפת לו כלל שמשאית גדולה התקרבה אליו. היצור הענק עמד מול התנועה והכריח אותה לעצור לפני שסימן למשפחה הגדולה שלו לחצות את הכביש.

גורדון הבין מדוע הגורילה התנהג כך – הוא פשוט רצה להגן על משפחתו.

הוא סיכן את חייו בכך שעמד מול התנועה אבל כל מה שהיה אכפת לו זה שמשפחתו תחצה את הכביש בבטחה.

גורילה מגוננות מאוד על המשפחה שלהן. למעשה, התנהגות בני האדם כלפיהן מסבירה מדוע גורילות יכולות להיות אגרסיביות כשהמשפחה שלהן בסביבה, כך לפי אתר Gorilla Highlands.

באתר מסבירים: "אמהות מגוננות מאוד על הקטנטנים שלהן. אמהות רבות מתו כשניסו להגן על התינוקות שלהן מפני ציידים. גורים לומדים הרבה מהאמהות שלהם וחברי להקה אחרים, לכן קשה מאוד להחזיר גורילות שחולצו בחזרה לטבע".

צפו ברגע המדהים בסרטון למטה:

למרבה המזל, המשפחה חצתה את הכביש בבטחה וגורדון תעד את הרגע הנדיר. זו הוכחה נוספת לאיזו חיה מופלאה היא גורילה. 

אסור לנו לתת למין הזה להיכחד ואסור לנו לאפשר לציידים לשלוט בגורל שלהן. לחצו לייק ושתפו אם גם אתם חשבתם שהסרטון הזה מדהים – בבקשה שתפו אותו עם עוד אנשים!

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן