.

ציידת אמריקנית הצטלמה עם ג'ירפה שחורה נדירה שהיא בדיוק ירתה והרגה

הדיון לגבי ציד לספורט (trophy hunting) ממשיכה לעורר זעם, כשמספר הולך וגדל של אנשים בכל העולם מתנגד להרג של בעלי החיים המופלאים האלה לשם ה"ספורט".

וכאילו הנושא היה זקוק לעוד דלק למדורה, הציידת האמריקנית טס תומפסון טאלי הפכה ויראלית אחרי שהצטלמה ליד ג'ירפה שחורה שהיא ירתה והרגה בזמן שהייתה במסע ציד בדרום אפריקה.

באופן טבעי, התמונה עוררה זעם רב ברשת, כשהעיתון Africa Digest פרסם את התמונה בחשבון הטוויטר שלו יחד עם הכיתוב: "אמריקנית לבנה ופראית וקצת ניאנדרטלית באה לאפריקה ויורה בג'ירפה שחורה נדירה באדיבות הטיפשות של דרום אפריקה. קוראים לה טס תומפסון טאלי. בבקשה שתפו. אם הממשלה בכאילו שלנו לא יכולה לטפל בחיות הבר שלנו אז הגיע הזמן שאנו נעשה צעד וניקח אחריות על היבשת, שטחים, משאבים, וחיות הבר שלנו…שתפו שתפו שתפו! ובואו נקים קול צעקה נגד הביזה של אפריקה, זה הבית היחידי שיש לנו".

למרות שזה נחשב כמשהו בזוי, ציד לשם ספורט בדרום אפריקה הוכיח עצמו כמקור הכנסה גדול עבור המדינה, והוא מושך אליו תיירים מכל העולם. העסק של השכרת שטחים עבור תיירים ולתת להם לצוד ולהרוג חיות אקזוטיות הוא פופולרי מאוד, אך תושבים מקומיים רבים מאמינים שהרווח הכלכלי אינו עולה על האובדן של חיות הבר של אפריקה.

ציד לספורט, העסק

כפי שדווח, בין 2004 ל 2014, כ 1.7 מיליון בעלי חיים ניצודו ברחבי העולם. לפחות 200,000 מבעלי החיים הללו נחשבו לחיות בסכנת הכחדה.

בשנים האחרונות ציד לשם ספורט נהיה תחת אש כבדה של פעילים בכל העולם, ומספר מדינות אף נקטו פעולות בנושא. ברזיל, הודו, קניה ובוטסואנה (יחד עם מדינות נוספות) אסרו לקיים בשום צורה ציד לשם ספורט במדינות שלהן, כשאוסטרליה, צרפת והולנד אסרו על יבוא אריות שניצודו במדינות אחרות.

כרגע, דרום אפריקה עדיין מקבלת בברכה את אלו הרוצים לצוד ולהרוג בעלי חיים, אך עוד כמה זמן המצב הזה ישאר, את זה נצטרך לגלות. דבר אחד בטוח, הכיוון הולך למקום הנכון – איסור ציד לשם ספורט באופן גורף בכל המדינות העולם.

האם אתם חושבים שציד לשם ספורט הוא מתועב ויש לעצור אותו? האם יש לעצור אנשים כמו טס תומפסון טאלי כשהם יורים בבעלי החיים המופלאים האלה?

אם אתם מסכימים שיש לאסור על זה, שתפו את הכתבה והראו את התמיכה שלכם! עזרו לנו לעצור את זה…יחד. 

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן