.

רועה גרמנית חשבה שהאבא החייל שלה נטש אותה – עכשיו צפו באיחוד המרגש עד דמעות שלהם אחרי 9 חודשים

כל מי שנאלץ לעזוב כל לפרק זמן ארוך יכול להעיד על האושר שאתם מרגישים כשאתם מתאחדים שוב.

וכפי שאתם יודעים, לכלבים יש אפילו פחות שליטה על הרגשות שלהם מבני אדם כאשר הם רואים אדם אהוב אחרי הרבה זמן. ההתרגשות שלהם בלתי ניתנת לשליטה, האהבה שהם מראים היא מדבקת.

האינטרנט מלא בסרטונים של אנשים מתאחדים עם חיות המחמד שלהם, ואנחנו חושבים שמצאנו את הכי חמוד עד כה. בסרטון מעורבת פרג'איה כלבת הרועה הגרמני והבעלים שלה, חייל בצבא ארצות הברית. אחרי חודשים שהיא חשבה שהוא נטש אותה, פרג'איה זכתה לראות שוב את האיש שהיא הכי אוהבת בעולם. התוצאה? ובכן, בהחלט שווה צפייה.

תשעה חודשים הם הרבה זמן לא לראות מישהו שאתה אוהב. עכשיו דמיינו שאתם כלב ויש לכם כל כך הרבה אהבה לתת לכמות מצומצמת של אנשים.

זה היה המקרה עבור פרג'איה הרועה הגרמנית, שלא הייתה עם הבעלים החייל שלה במשך כמעט שנה. למרבה המזל, מישהו היה עם מצלמה כדי לתעד את האיחוד המרגש.

הסרטון מתחיל עם החייל יושב בסלון. אחרי כמה רגעים, אפשר לשמוע דלת נפתחת, ולפתע שומעים קולות של התרגשות ברקע.

מאותו רגע כל מה שצריך זו שריקה של החייל ופרג'איה מזנקת על הספה לכרבול שאומר הכל. יש שלושה כלבים בסך הכל, אבל אין ספק מי הכי התגעגעה אליו. פרג'איה מייבבת, מייללת, ועושה כל מה שהיא יכולה כדי לעצור את הרגשות שלה…והיא לא עושה עבודה כל כך טובה אם יורשה לנו לציין.

זה ברור מהסרטון שהקשר בין החייל לכלבה הוא קשר חזק ועמוק. כל מי שחווה חיבור רגשי כזה עם חיית מחמד יודע על מה אנחנו מדברים – אין דבר דומה לזה בעולם.

צפו למטה בסרטון מחמם הלב: 

זה תמיד נפלא לראות בני אדם מתאחדים עם החברים הפרוותיים שלהם. אם אתם מסכימים, שתפו את הסיפור כדי להפיץ קצת חום ואהבה לחברי הפייסבוק שלכם!

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן