.

רייצ'ל ריי חשבה שבעלה הביא 4 גורים ליום הולדתה, אבל המתנה האמיתית גרמה לה לצרוח

כוכבת הטלוויזיה, אשת העסקים והשפית הסלבריטאית רייצ'ל ריי חגגה יום הולדת מיוחד מאוד בשבוע שעבר.

יחד עם ההצלחה הגדולה שלה עם תכנית האירוח הפופולרית שלה, היא גם עזרה מאוד לבעלי חיים במצוקה וזה צוין בהפתעת יום הולדת מיוחדת מאוד בתכנית הראשונה של העונה ה 13.

רייצ'ל ריי, שחגגה יום הולדת 50 בחודש אוגוסט האחרון, מציינת הרבה מאוד אבני דרך השנה. בנוסף לעונה ה 13 לתכנית שלה, חלפו גם 10 שנים מאז שהקימה את קו מוצרי המזון לבעלי חיים שלה 'נוטריש'.

היא פיתחה מתכון אוכל לכלבים עבור כלבת הפיטבול שלה 'איזבו' ומיולי 2008, ובעקבות הצלחת מוצרי המזון שהיא פיתחה, היא תרמה כמעט 30 מליון דולר כדי לעזור לבעלי חיים במצוקה דרך ארגון הצדקה שלה Rachael’s Rescue שמסייע ועוזר לספק מזון וציוד רפואי עבור בעלי חיים במצוקה.

Mashed.com

כדי לחגוג את ההישג המדהים ולציין את יום הולדתה המיוחד, בעלה, חבריה לעבודה וחברים החליטו לציין את האירוע בסטייל.

בהתחלה בעלה, ג'ון, הצטרף אליה לבמה. הוא היה זה שארגון ושמר על ההפתעה במשך חודשים. אז ג'ון הזמין כמה אורחים מיוחדים כולל השף אמריל לגאסי, שעלה לבמה מחזיק גורי כלבים חמודים.

אבל זה לא היה הסוף של הגורים החמודים שהגיעו לבמה, כי רגעים אחר כך הצטרפו אליהם עוד 46 גורים, הנמצאים תחת חסותה של עמותת North Shore Animal League America.

אז נאמר לרייצ'ל ש 50 הגורים חולצו לכבודה! מנחת הטלוויזיה כל כך התרגשה שהיא פנתה לקהל וביקשה שיעזרו לה למצוא בתים למתוקים הקטנים האלה, ואמרה: "אין דבר בעולם שישמח יותר את האנשים על הבמה הזו מאשר לתת לכל אחד מהכלבים החמודים האלה  בית. אתם תחיו יותר כבני אדם, ואתם תהיו אנשים טובים יותר אם תכניסו בעל חיים לחיים שלכם".

צפו בתגובה שלה כאשר החברים הפרוותיים האלה מגיעים לבמה:

איזו דרך נפלאה לחגוג יום הולדת של מישהו שעשה כל כך הרבה כדי לעזור לבעלי חיים.

בבקשה שתפו את הסרטון הנפלא הזה של רייצ'ל ריי עם אוהבי כלבים שאתם מכירים!

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן