שאלה: לאילו עמותות אתם תורמים?
תשובה: בשלב זה אנו תורמים רק לעמותות רשומות המורכבות ממתנדבות ומתנדבים. העמותות הללו קורסות תחת העומס (כלכלי ותפעולי), ואנו מנסים לעשות כל מה שאנחנו יכולים כדי להקל עליהן. דוגמאות לעמותות איתן אנו משתפים פעולה: אילת אנימלס, כפר סבא אוהבת חיות, וכו'.

שאלה: איך אני יודע שאתם באמת תורמים את הכסף?
תשובה: אנחנו שמחים ששאלתם את השאלה הזאת! גילינו שהרבה חנויות ברשת טוענות שהן תורמות, אבל למעשה לא עושות את זה. אתם תמיד יכולים לפנות אלינו באופן ישיר כדי לקבל אישור על התרומות החודשיות שלנו.

בנוסף בכל פעם שנתרום כסף אנו נפרסם את הקבלה על התרומה בעמוד 'התרומות שלנו'. אנו מאמינים בשקיפות מלאה וגאים מאוד בכך שזכינו ביכולת לתרום לעשרות אלפי הכלבים ובעלי החיים האחרים המחפשים בית חם ואוהב.

שאלה: מדוע התרומה היא רק 25%-50% מהמכירות?
תשובה: ישראדוג אינו ארגון צדקה. אנחנו אתר פרטי. אנו משתפים פעולה עם עמותות ומסייעים להן להציל חיים של בעלי חיים. כמו כל עסק, יש לנו הוצאות הכוללות משכורות, שירותים שונים עליהם אנחנו משלמים, עלויות קמפיינים כדי להגיע לעוד אנשים עם תשוקה לבעלי חיים (כמוכם), וכו'.

כשהקמנו את הפרויקט, שאלנו את עצמנו, מה המקסימום האפשרי אותו נוכל לתרום לעמותות, ועדיין לכסות את ההוצאות שלנו? המספר שהגענו אליו היה 25%-50% מהרווחים.

שאלה: ראיתי עיצוב שאהבתי אבל לא על פריט שאהבתי, האם אפשר לשלב בין עיצובים לפריטים אחרים?
תשובה: בהחלט כן! אם ראיתם עיצוב שאהבתם, אבל הוא לא היה על חולצה שאהבתם, אתם יכולים לפנות אלינו דרך טופס 'צור קשר' ולבקש את העיצוב על פריט אחר

שאלה: אם אני לא מרוצה מההזמנה שלי, האם אני יכול להחליף אותה?
תשובה: כן! לנו בישראדוג חשוב שתהיו מרוצים, ואם קיבלתם מוצר שלא אהבתם, שלא התאים לכם או כל דבר אחר, אנחנו נזכה אתכם או שתוכלו לבחור פריט אחר מהחנות. כל מה שעליכם לעשות זה לשלוח לנו את המוצר שלא אהבתם, וברגע שנקבל אותו נזכה אתכם בסכום המלא. אצלנו הלקוח (והכלבים כמובן) לפני הכל. צפו במדיניות החזרים והחלפות

שאלה: תוך כמה זמן מגיעה אלי החולצה או הפריט שהזמנתי?
תשובה: מרגע ההזמנה הפריט עובר לייצור אצל הספק שלנו. כל פריט מיוצר בהזמנה אישית ועובר אבטחת איכות קפדנית אצל הספק שלנו על מנת להבטיח שתקבלו את המוצר ברמה ובאיכות הגבוהה ביותר. תהליך הייצור נמשך 1-3 ימי עסקים. ברגע שהפריט מוכן הוא נשלח מהספק שלנו אליכם. זמן המשלוח תלוי בשיטת המשלוח אותה בחרתם.

שאלה: האם יש מספר מעקב למשלוח?
תשובה: כמובן. ברגע שהמשלוח שלכם יוצא לדרך אתם תקבלו מייל עם מספר המעקב.

לשאלות ופרטים נוספים אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר דרך דף צור הקשר.