.

שני גברים ניסו לתקוף תיירת בחוף הים – אך אז כלבה משוטטת עשתה את הבלתי יאמן

לפעמים, רק הגורל יכול להפגיש בין שתי נשמות תאומות.

הסיפור הזה הוא דוגמא נפלאה לכך, ואחד המדהימים ששמענו. הסיפור הוא על כלבה הומלסית ואישה שמצאו אחת את השנייה במהלך סיטואציה מפחידה ביותר.

אבל בגלל הקשר המיידי שנוצר ביניהן, הדבר הנורא מכל נמנע, וחייהן של השתיים נהיו טובים בהרבה מאותו רגע.

כשג'ורג'יה בראדלי בת ה 25 מאנגליה הייתה בחופשה ביוון, שני גברים ניגשו אליה.

"החלטתי ללכת לטיול על החוף, ושני גברים יוונים לא הפסיקו להטריד אותי ולהזמין אותי לשתות איתם. אמרתי להם כל הזמן שאני לא מעוניינת", סיפרה ג'ורג'יה.

gr1

כשג'ורג'יה סירבה, הגברים נהיו אגרסיביים.

"אחד מהם תפס אותי ביד ולא ידעתי מה קורה. הייתי לבדי וזו הייתה סיטואציה קשה ומפחידה ביותר".

אבל אז, כלבה פרוותית נחלצה לעזרתה.

"היא הגיחה משום מקום, קפצה עלי והחלה לנבוח וללקק את ידי, וזה גרם לגברים לחשוב פעמיים. היא הצילה אותי. היא וודאי הרגישה שמשהו לא כשורה", אמרה ג'ורג'יה.

gr2

הגברים ברחו, וג'ורג'יה זכתה לחברה חדשה בדמותה של כלבה מתוקה. אחרי המקרה, הכלבה הלכה אחרי ג'ורג'יה לדירה בה שהתה. הכלבה, עכשיו עונה לשם פפר, הייתה ביישנית, אבל נשארה קרוב.

"היה לנו חיבור מיידי…הסתובבנו בעיר כדי לבדוק אם יש לה בעלים, אבל לא מצאנו אחד כזה, ויום למחרת הייתה לנו טיסה חזרה הביתה", אמרה ג'ורג'יה, שטיילה עם בן זוגה.



ג'ורג'יה לקחה את הכלבה לכלבייה ולוטרינר מקומי, אבל גם בכלבייה וגם אצל הוטרינר לא קיבלו את הכלבה, וג'ורג'יה, בלב כבד נאלצה להחזיר אותה לרחוב.

"בערב ראינו אותה מסתובבת באזור המסעדות והבארים, מחפשת תשומת לב מאנשים. היא הלכה אחרינו מספר פעמים וחשבנו לעצמו מה אנחנו יכולים לעשות. כאשר נסענו לשדה התעופה, הסתכלנו לאחור, ופפר רצה אחרי המכונית. זה שבר לי את הלב".

וזה היה הרגע שג'ורג'יה החליטה לחלץ את פפר.

gr3

כשהגיעה לאנגליה, ג'ורג'יה מיד הזמינה טיסה חזרה ליוון, ושבועיים לאחר מכן היא מצאה את פפר, באותו מקום, מסתובבת באזור החוף. ג'ורג'יה הוציאה את כל כספה על חיסונים, שבב, ומסמכים על מנת שפפר תוכל לחזור איתה הביתה לאנגליה. ואז, אחרי 21 ימים בהסגר, פפר קיבלה את האישור לטוס לאנגליה.

היום, פפר חיה עם ג'ורג'יה, אך הסיפור שלהן לא נגמר שם…שבוע לאחר שפפר הגיעה לביתה של ג'ורג'יה, היא המליטה שישה גורים!

כלבים הם באמת החברים הכי טובים של האדם.

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן