.

שני כלבים משוטטים לא הסכימו שיחלצו אותם – עד שהם הבינו שהם הולכים ביחד

להיות אמיץ זה הרבה יותר קל כשיש מישהו שאתה בוטח לצדך.

עמותת Hope for Paws, הפועלת בלוס אנג'לס, קיבלה קריאה על שני כלבי פיטבול הומלסים שחיו יחד במשך שישה חודשים במגרש חנייה של משאיות.

lp1



אישה שעבדה במפעל סמוך האכילה את הכלבים, אבל כאשר היא גילתה שהיא עוברת לעבוד במקום אחר, היא יצרה קשר עם העמותה כדי לראות אם הם יוכלו לעזור לכלבים.

lp2

אלדד הגר, מייסד העמותה, הגיע למקום בו נמצאו הכלבים בתקווה להציל אותם, ויחד איתו הוא הביא קבוצה של מתנדבים מארצות הברית, אנגליה, קוסטה ריקה ואוסטרליה.

הגר אמר: "החילוץ היה מאתגר מכיוון שהיינו צריכים להיזהר על הראש שלנו בגלל שבמהלך כל החילוץ היינו מתחת למשאיות. "

lp3

הם הבחינו קודם בזכר לו הם קראו קלארק. קלארק היה מבועת מהאנשים החדשים שהגיעו למקום, אבל לא נאבק. כמה שהוא היה מפוחד, היה נראה שהוא מודע לעובדה שהוא זקוק שיצילו אותו, ושהאנשים הללו באו לעזור.

lp4

קלארק רעד מפחד בזמן שהמחלצים שלו הלבישו עליו את הרצועה, ואז מישהו הושיט יד ללטף אותו, והוא נתן לו. הוא נראה עכשיו קצת יותר בטוח.

lp5

המחלצים של קלארק השאירו אותו קשור בזמן שהם חיפשו אחר הנקבה, לה הם קראו לואיס. ברגע שהיא הבחינה בקלארק, היא ניגשה לכיוונו, אבל ברחה זמן קצר לאחר מכן.

lp6

לאחר מספר דקות היא נכנעה ואפשרה שיחלצו אותה.

lp7

לואיס נראתה מפוחדת מאוד, אבל ברגע שהיא וקלארק היו יחד, היא נרגעה

lp8

"שני הכלבים לא הראו סימני אגרסיביות – הם פשוט היו מפוחדים מאוד, אבל גם הרגישו הקלה", אמר הגר. "קירבנו את לואיס לקלארק כך שתהיה להם חוויה חיוביות יחד איתנו, פשוט ישבנו שם במשך 30 דקות, דיברנו על השמות שניתן להם, וכאשר הרגשתי שהם מוכנים, העברנו אותם למכוניות שלנו ונסענו לבית החולים".

lp9

הכלבים הועברו לוטרינר במכוניות נפרדות, וברגע שלואיס ראתה את קלארק מגיע, היא החלה לכשכש בזנב כמו מטורפת. היה ברור לכולם שהשניים האלה מאוד אוהבים אחד את השני – ולשמור על שניהם יחד יהיה הדבר הטוב ביותר.

lp10



"אחרי שהם עשו אמבטיה וקיבלו טיפול רפואי, הם החלו להראות בטחון עצמי, ועכשיו אנחנו צריכים עזרה למצוא להם בתים אוהבים וקבועים", אמר הגר.

lp11

צפו בסרטון המלא של החילוץ המרגש של לואיס וקלארק המתוקים.

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן