.

תינוק שעבר התעללות לא היה מסוגל לספר להורים שלו על הבייביסיטר האכזרית, אבל הכלב שלו יכל

כלבים הם באמת יצורים מדהימים. כל מי שבילה זמן עם כלב יודע שהם חולקים קשר חזק וקרוב עם בני אדם יותר מאשר כל בעל חיים אחר.

נאמנים ביותר, ואוהבים ללא תנאי, כלבים ישמרו ויגנו על הבעלים שלהם בכל רגע, וישנה סיבה לכך שהם זכו לכינוי 'החבר הכי טוב של האדם'.

בכל יום אנו שומעים סיפורים על איך כלבים הצליו חיים או הזהירו אנשים מפני סכנות. וחלק גדול מזה זו בזכות היכולת שלהם להבחין בדברים שאנחנו לא יכולים.

כשההורים בנג'מין והופ ג'ורדן שכרו בייביסיטר שתטפל בבנם הקטן, פין (finn), הכלב שלהם קיליאן, מיד הבין שמשהו לא בסדר. הוא היה נוהם וחושף שיניים על הבייביסיטר בכל פעם שהתקרבה לפין, כאילו שהוא יודע באופן אינסטינקטיבי שאין לה מקום ליד בן המשפחה חסר האונים…

בנג'מין והופ ג'ורדן עברו דירה לאחרונה, והיו צריכים בייביסיטר שתשמור על הבן הקטן שלהם, פין.

אחרי שעשו בדיקת רקע, הם חשבו שהם מצאו את האדם הנכון. חמישה חודשים אחרי שהבייביסיטר החלה לעבוד אצלם, ההורים החלו להבחין בשינוי בהתנהגות של הכלב שלהם.

בנג'מין סיפר, "הוא החל להתנהג בצורה מאוד מגוננת בהתחלה, הוא היה נעמד בינה לבין הבן שלנו, ואז מתחיל להיות אגרסיבי כלפיה. זה היה הרגע שהופ החלה לראות שמשהו ממש אינו בסדר".

מאוחר יותר הוא אמר, "הוא כלב חברותי מאוד. הוא מאוד רגוע, הוא כלב ששוקל 35 ק"ג שאוהב לשכב על הברכיים שלנו, אז בשביל שהוא יראה כזו אגרסיביות כלפי מישהו, זה היה סימן עבורנו שמשהו לא תקין, בגלל שהוא מעולם לא הראה תוקפנות כלפי אף אחד".

כשהחדשות של הופ גדלו, בני הזוג החליטו לשים אייפון שיקליט את קולות הרקע. הם השאירו את הטלפון מתחת לספה במשך 7 וחצי שעות על מנת לתעד מה מתרחש בבית כשהם לא שם.

כשהופ הקשיבה להקלטה, היא תיארה זאת במילה אחת, "סיוט".

"במשך 7 וחצי שעות הבן שלי בכה כמעט כל הזמן. היא קיללה אותו, קראה לו בשמות גנאי נוראיים, ומה שהיה מדהים זה שהיא עשתה זה בלי שום סיבה. הוא לא התנהג בצורה לא טובה, הוא לא בכה בכלל עד לרגע שהיא השאירה אותו לבד בעריסה במשך שעות, וכמובן, ההתעללות הפיזית".

בנג'מין והופ גם שמעו 'קולות של סטירות', וקולות שנשמעו כאילו מנערים את פין.

צפו בסיפור המלא על המאמצים ההרואיים של הכלב בסרטון למטה:

הבייביסיטר נמצאת עכשיו מאחורי סורג ובריח, כשהיא עומדת בפני עונש של 3 שנים בכלא!

עוד דוגמא לכך שתמיד צריך להקשיב ולשים לב להתנהגות של הכלב שלכם.

בלי האזהרה של קיליאן, יתכן וההורים של פין לא היו חושדים בדבר עד שהיה מאוחר מדי. איזה כלב גיבור!

שתפו את הכתבה כדי לעשות כבוד לקיליאן, וכדי להגביר את המודעות לגבי התנהגות של כלבים.

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן