.

אדם עם לב ענק מת בזמן שהגן על כלב מפני תקיפה אכזרית

כלבים הם החברים הטובים ביותר שלנו, ואנחנו נעשה הכל כדי להבטיח שהם יהיו בטוחים ומאושרים. אחרי הכל, הם היו עושים אותו הדבר למעננו.

זה מה שאדם אחד עשה כשהוא ראה כלב עובר התעללות קשה. דיוויד לין קריגר היה ידוע בתור חובב כלבים מושבע, ולו ולאישתו כבר היו שני כלבים, טראוט וסופי, אותם הם אימצו מהכלבייה המקומית.

bt1

אז כאשר הוא ראה כלב סופג מכות ברוטליות מידיו של אדם במגרש חנייה מקומי, הוא לא יכל להתעלם והראה כמה רחוק ילך כדי להגן על כלב שאפילו לא שייך לו. רוב האנשים היו מתעלמים, או מתוך פחד או בגלל שהם לא היו יודעים מה לעשות. אבל דיוויד לא יכל לסבול את המראה המחריד ומיהר למקום כדי להציל את חייו של הכלב.



bt2

רוי תומפסון, האדם שהכה את הכלב, הסתובב וירה בדיוויד פעמיים. הכלב אותו ניסה להציל שרד וחייו ניצלו, אבל למרבה הצער דיוויד מת כתוצאה מהירי. תומפסון נעצר ומחכה בכלא למשפט שלו.

bt3

דיוויד היה ידוע בתור אחד שעושה מעל ומעבר למען בעלי חיים, ולעתים קרובות היה מתקשר לאישתו כדי שתעזור לו ללכוד כלבים משוטטים כדי שהוא יוכל להעניק להם חיים טובים יותר.



bt4

הוא הקריב את חייו למען כלב שהוא לא הכיר, ואנחנו בטוחים שהוא נמצא עכשיו בגן עדן, מטפל ומשחק בכל הכלבים שנמצאים שם יחד איתו.

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן