.

אישה האכילה כלב בודד בכלבייה בחטיפים. יום למחרת הוא ברח, וחיכה לה ליד הבית

אומרים שלפעמים בעל חיים בוחר בנאדם, ולא להיפך, וזה כנראה היה המקרה עבור אבי (abby) והכלב החדש שלה טד.

השניים נפגשו בינואר כאבי עשתה משמרת בכלבייה של צער בעלי חיים, אליה טד הגיע יום לפני. הוא היה כלב ביישן, מפוחד ושקט שהייתה לו אינטראקציה רק עם אבי כשהיא ניסתה לקחת אותו לטיול (והוא סירב), והיא האכילה אותו חטיפי בייקון.

היא גם ניסתה להעביר אותו לכלוב גדול יותר, אבל מלבד זה, היא מסבירה, "לא היה לי כמעט שום קשר עם טד במהלך המשמרת שלי בכלבייה. סיימתי את המשמרת והלכתי הביתה".

ab1

בוקר למחרת היא התעוררה בסביבות השעה 3 לפנות בוקר כדי להתכונן ליום העבודה שלה בשדה התעופה, וכשהיא חזרה הביתה היא ראתה כלב משוטט יושב מחוץ לביתה.

בהתחלה, היא חששה מהכלב, אבל החליטה להתקרב אליו. לקח לכלב קצת זמן להתקרב לאבי, אבל היא שמה לו שיש לו חתך קטן על האף – אותו חתך שהיא ראתה על טד יום לפני.

"זה היה הרגע שהבנתי שזה למעשה טד", היא אמרה.

אחרי שיחה קצרה לכלבייה, היא הצליחה לאשר שהכלב שחיכה ליד ביתה היה אכן טד.

ab2

אף אחד לא יודע איך טד ידע להגיע לבית של אבי ואיך הוא ברח מהכלבייה. הכלבייה נמצאת 5.5 קילומטר מביתה, והוא היה צריך לעבור שדה תעופה, מספר שכונות מגורים, ואגמים כדי להגיע לבית שלה.

אבי הסבירה:

"אולי זה היה צירוף מקרים, אבל אני מאמינה שהכל זה סימן משמיים כשמדובר בבעלי חיים. אני לא יכולה להתעלם מסימן כזה. הוא הגיע לבית שלי, מתוך כל כך הרבה אנשים שגרים כאן. כל הכלבים, כל הריחות. הוא בחר את הביתה שלי. איפה שאני גרה!".

אבי החלה בתהליך אימוץ טד. היא מחפשת בית חדש שמאפשר להחזיק בו בעלי חיים, מכיוון שבעל הביתה הנוכחי שלה לא מאפשר לה לגדל בתוכו כלב.

היא הוסיפה,

"לאט לאט אני אבנה ביננו את הקשר, כי מסתבר שהוא מרגיש יותר ממני. הוא פשוט יושב על מגש ומחכה שיאהבו ויטפלו בו. והוא יבוא איתי הביתה".

השניים עומדים להתחיל הרפתקה נפלאה יחד, והסיפור שלהם פשוט מדהים!

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן