.

גורה הוכתה קשות, נדקרה בסכין, הועלתה באש והושארה למות! אנחנו דורשים צדק עבור הכלבה נטי!

הסיפור של נטי הוא כנראה אחד מסיפורי ההתעללות הקשים שיש. הכלבלבה המתוקה בתהחמישה חודשים הוכתה פעם אחר פעם, נחתכה עם סכין לפני ששפכו עליה נוזל דליק והדליקו אותה.

הגורה הצליחה לברוח מהתוקפים שלה ולהתחבא מתחת לספסל שם מצאו אותה מספר אנשים מעמותת Operación Adopción שלקחו אותה לבית החולים כשהיא במצב קשה.

80% מהגוף שלה סבל מכוויות, כמעט כל השרירים שלה היו חשופים, כפות הרגליים והאוזניים שלה היו חסרות. הוטרינרים היו בהלם כשראו אותה והחליטו למרבה הצער להרדים אותה, אבל לפני שנטי הורדמה היא כשכשה בזנב הקטן שלה כאילו היא אומרת 'תודה' למחלצים שלה ולוטרינרים.

אחרי מותה, הוקמה קבוצת פייסבוק שדורשת להעמיד את האחראים לדין. הם הצליחו לזהות שניים מהתוקפים שלה – לואיס פרס (בתמונה למטה) ולאחנדרו צ'רוקי חימנס. המחלצים של נטי נשבעו שהם יחשפו את התוקפים השפלים, אבל ספגו איומים מאנשים שהיו מעורבים באירוע שעושים כל שביכולתם לכסות את עקבותיהם.

ant

עבור מספר חודשים מאז שנטי נפטרה, ואנחנו מרגישים שלמשטרה יש מספיק ראיות כדי לבנות תיק. אך למרבה הצער, הרשויות קברו את המקרה.

שלושה נערים אכזריים שאין קשר ביניהם למילה בן אדם עדיין מסתובבים חופשי כאילו לא עשו כלום. הם מסוכנים, לא רק כלפי בעלי חיים אחרים, אלא גם כלפי בני אדם.

לא רק בישראל לא מענישים מספיק את מתעללים בבעלי חיים, אלא גם בשאר העולם, ועד שלא תהיה ענישה ואכיפה בנושא, לצערנו נמשיך לשמוע על סיפורי זוועה כאלה, שקורים כל הזמן ובכל מקום בעולם.

חתמו כאן על העצומה כדי להביא צדק לנטי!

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן