.

האיש הזה בנה קיאק מיוחד והוא לוקח את הכלבים שלו להרפתקאות מיוחדות

מה כל כך טוב בתחביב אם החברים הכי טובים שלך לא יכולים להצטרף?

לזלו של דיויד באנסון, אורתופד מנתח בפנסיה מ-ורמונט, ארצות הברית, הוא מצא את הדרך לשלב את הכלבים שלו עם הבילוי האהוב עליו – הוא בנה קיאק מיוחד עבורו ועבורם. ועכשיו, כל הרפתקה אליה הוא יוצא על המים, הוא לוקח יחד איתו את שני הכלבים המאושרים שלו.

"הם ממש אוהבים את זה", אמר באנסון. "הם ממש מתרגשים כשהם רואים שאנחנו מוציאים את הקיאק ומתכוננים לצאת".

bn1



באנסון קיבל את הרעיון כאשר הוא ראה איך הכלבה הראשונה שלו, סוזי, נכנסה לתא האחסון של הקיאק הראשון שהוא בנה. לאחר מכן הוא הוסיף טבעת שמקיפה את הפתח של התא, מה שמאפשר לסוזי לשבת בנוחות ולהישאר יבשה בזמן שהם משייטים להם על המים.

bn2

לא עבר הרבה זמן ולבאנסון, אישתו לינדה, ולכלבה סוזי, הצטרף כלב חדש למשפחה, ג'ינג'ר. לא רוצה להשאיר את הגורה החדשה מאחור, הוא ערך עוד שינוי לקיאק.

"כאשר אימצנו את ג'ינג'ר, פשוט הוספתי חור נוסף", אמר באנסון. "זה כמו קיאק משולש, רק שאין מקום לבני אדם לשים את הרגליים – אז זה מושלם עבור כלבים".

bn3

bn4



למרבה הצער ג'ינג'ר וסוזי נפטרו אחרי שחיו חיים מלאי הרפתקאות עם באנסון בקיאק המיוחד שבנה עבורן, אבל המסורת ממשיכה עם הכלבים החדשים של המשפחה. ולמרות שהמראה של כלבים שטים בקיאק בהחלט גורם לאנשים רבים להתבונן בחיוך, אף אחד לא נהנה יותר מהכלבים עצמם.

"אני אוהב את הכלבים שלי. אני אוהב לאלף אותם, את החברה שלהם. עברנו קילומטרים רבים בשיט בקיאק עם הכלבים שלנו", אמר באנסון. "הם פשוט אוהבים להגיע למקומות".

bn5

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן