.

הבעלים של הכלבה הזו תעדה את שגרת הלילה המוזרה והחמודה שלה

אם יש לכם כלב אתם וודאי יודעים שלו או לה יש צעצוע אהוב. אולי זו בובת דובי, או חתיכת חבל, אבל הכלב שלכם לא יכול לחיות בלעדיה.

אבל עבור מוחיטו, הגולדן רטריבר, הבחירה לפעמים יכולה להיות לא קלה. מוחיטו היא כלבה טיפולית ובעלים שלה קים דאוני אוהבת אותה מאוד, והיא לא מפסיקה לפנק אותה בצעצועים.

"היא מתעקשת לבחור צעצוע חדש בכל פעם שאנחנו הולכים לחנות החיות, וכמובן ש Bark Box שולחים לה צעצוע חדש כל חודש", אמרה דאוני. Bark Box הוא שירות ששולח צעצועים וחטיפים לכלבים פעם בחודש.

וכשרואים את הפרצוף של מוחיטו, אפשר להבין שאי אפשר להגיד לה לא. אבל אי אפשר להאשים אותה שהיא מאבדת עניין בצעצועים שלה.

בכל לילה, לפני השינה, מוחיטו בוחרת בקפידה צעצוע, בכל לילה צעצוע אחר, ומביאה אותו למיטה שלה. יום אחד זה יכול להיות בובת המבורגר, ויום אחר בובה של תמנון.

"היא בוחרת בכל פעם צעצוע ספציפי ומביאה אותו למיטה", אמרה דאוני שדואגת לתעד את השגרה הלילית של הכלבה שלה.

צפו למטה באוסף הצעצועים של מוחיטו.

mj1

הכירו את מוחיטו. היא כלבת גולדן רטריבר טיפולית בת 3. היא אוהבת ללבוש בנדנות שהבעלים שלה, קים דאוני, מכינה לה, אבל היא הכי אוהבת את הצעצועים שלה. הרבה צעצועים.

mj2

למעשה, היא אוהבת אותם כל כך, שכל לילה היא בוחרת צעצוע אחר ולוקח אותו למיטה שלה.

mj3

והיא לא סתם לוקחת את הצעצוע הכי קרוב אליה.

"היא תחפש בבית ותרוקן את קופסת הצעצועים שלה עד שהיא תמצא את הצעצוע שהיא מחפשת", אמרה דאוני.

mj4

היא גם מאוד בררנית בקשר לצעצועים שנשארים למעלה, ואלו שנשארים למטה. הצעצועים שהיא לוקחת למעלה ישארו שם עד שהיא מחליטה שהגיע הזמן להחזיר אותם למטה.

"אם אנחנו מזיזים אותם למטה, היא תיקח אותם בחזרה למעלה".

mj5

חוקרים אומרים שכמו בני אדם, גם לכלבים יש ניאופיליה, שזו העדפה לחפצים חדשים. זאת הסיבה שאנחנו אוהבים דברים חדשים ובוהקים.

mj6

זאת גם הסיבה שכלבים כמו מוחיטו כל כך אוהבים צעצועים חדשים. אבל בגלל שיש לה כל כך הרבה, זה כאילו שהיא 'מגלה מחדש' את הצעצועים הישנים שלה, וחווה את ההתרגשות הזו כל פעם מחדש.

mj7

זה תרגיל נחמד אם אתם רוצים לפנק את הכלב שלכם, אבל זה לא אומר שאתם צריכים לקנות המון צעצועים. תנסו להחביא צעצוע לתקופה מסוימת, ואז להראות אותו מחדש לכלב, או שתנסו להוסיף לו ריח חדש.

mj8

באשר למוחיטו – צעצועים לא חסרים שלה, גדולים או קטנים. במהלך היום, היא בדרך כלל משחקת עם אותם צעצועים.

mj9

mj10 mj11 mj12

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן