.

החשיבות של קערת מים נקייה לבריאות של הכלב שלכם היא הרבה יותר גדולה ממה שחשבתם

לא הייתם שותים מים מכוס שלא ניקו מספר שבועות, או כוס קפה שיושבת על השיש במשך חודש. אנחנו אומנם לא מכירים את החיים שלכם, אבל אנחנו כן יודעים שלכלבים שלכם מגיע יותר! הרבה מאוד אנשים מעגלים פינות עם ההיגיינה של קערת המים של הכלב שלהם, ועכשיו נשתף אתכם את החדשות המלוכלכות על מנת שלא תעשו את אותה הטעות.





מחקר שנערך בשנת 2011 על ידי NSF International בדק היכן המקומות הכי מלוכלכים ומלאי חיידקים בבית שלנו, וכפי שניחשתם – המקום הוא קערת המים של הכלב.

דבר ראשון, הקערה. האופציה הכי נקייה ובטוחה היא קערת העשויה מפלדת אל-חלד או קרמית. בשום פנים ואופן לא קערת פלסטיק. פלסטיק הוא לא רק נקבובי, אלא הוא יכול גם להישרט בקלות, שני דברים שגורמים לעובש, אצות וחיידקים להיתפס ולהיקלט בקלות.

#water. Very important to keep hydrated. #dogbowl #cutedog #dogsofinstagram #Instadog #dog #bennyblanco

A photo posted by Benny Blanco (@bennyblancodog) on

ובקשר לחיידקים…קערת המים של הכלב שלכם מלאה בחיידקים! אולי הדבר הכי שכיח והכי מוכר הוא סרטיה מרצסצנס, הידוע גם בשם 'הדבר הורוד'. sr1 סרטיה מרצסצנס ידוע בתור גורם לזיהומים ודלקות ריאות. ואפילו אם אתם לא רואים את החומר הורוד הזה, זה לא אומר שהוא לא נמצא בקערת המים של הכלב שלכם. עובש, שמרים, וחיידקים קוליפורמים (הכוללים סלמונלה ו אי קולי) נמצאו בקערות מים של כלבים, כף לפי המחקר של NSF. וזה מתייחס פי 3 לקערות האוכל של הכלבים שלנו! השומן שנמצא באוכל הוא בית  גידול אופטימלי לחיידקים.





לא, אנחנו לא חושבים שהכלב שלכם יחטוף את מחלת הפרה המשוגעת או אבולה, אבל כולנו (במיוחד הכלבים שלנו) נוכל להרוויח מניקיון של קערת האוכל והמים של הכלב. אבל חשוב לדעת איך לשטוף את הקערות! אם חשבתם ששטיפה עם מים חמים תעשה את העבודה, אז טעות בידכם.

לפי מחקר שפורסם במגזין וטרינרי בקנדה, שטיפה רק עם מים חמים היא כל כך לא אפקטיבית, שזה כאילו לא עשיתם שום דבר.

אז לא עוד שטיפה עם מים חמים! NSF International אומרים:

כלים של בעלי חיים צריכים להישטף באופן יומיומי, או על ידי חיטוי במדיח כלים או שטיפה ביד עם מים חמים עם סבון, לאחר מכן לשטוף. אם אתם שוטפים את הכלים ביד, פעם בשבוע עליכם לחטא את הכלבים עם אקונומיקה (פקק אקונומיקה אחד וכ 4 ליטר מים). יש להשרות את הכלים כ 10 דקות פעם בשבוע. שטפו היטב ותנו לכלים להתייבש לבד. 

וגם, אל תנקו באופן אגרסיבי עם סקוץ'; זכרו, אנחנו מנסים להימנע משריטות או חתכים בכלים. סודה לשתייה היא אופציה נפלאה גם, ואם יש לכם מדיח כלים, זאת האופציה הטובה ביותר.

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן