.

היא ניסתה להציל חיים של כלב דרך פייסבוק. אבל מה שקרה במקום? OMG!

תמונות, תמונות, ועוד תמונות. המדיה החברתית מלאה בהן! עם טוויטר, פייסבוק, ואינסטגרם, אנחנו יכולים להרגיש ולראות את החיים הפרטיים של כולם. קסנדרה קלארק הצילה את חייהם של 13 בעלי חיים בעזרת פוסט בפייסבוק! קלארק כל הזמן ראתה כלב האסקי סיבירי על מרפסת של בית בדאלאס.

kl1

יום אחרי יום, הכלב היה שם בחוץ, על המרפסת הלוהטת

kl2

לפעמים הוא היה בתוך כלוב קטן, ולפעמים עם מחסום ברזל על הפה – ובלי מים. הכלוב היה קטן מדי עבור כלב בגודל הזה והוא לא יכל לשכב בתוכו, הוא היה צריך להיות מכופף. קסנדרה לא יכלה לסבול זאת עוד, והתקשרה לפיקוח על בעלי חיים.



kl3

התשובה שקלארק קיבלה היא שהם יוכלו להגיע רק בעוד 24 שעות מרגע הקריאה – אבל היא לא הייתה בטוחה שהכלב ישרוד עד אז. אז היא פרסמה בפייסבוק תמונות ואת הסיפור של הכלב, והפוסט הפך ויראלי.

kl4

תוך זמן קצר, הפוסט שותף יותר מ 1000 פעמים! לבסוף, הפיקוח על בעלי חיים של דאלאס הגיעו לבית וחילצו את הכלב ו 12 חיות נוספות. כל החיות היו במצב קשה מאוד, מורעבות ומיובשות. יחד עם ההאסקי, קלארק ראתה האסקי נוסף וחתולים.



kl5

הסיפור הזה מראה לכם איך רשתות חברתיות יכולות להציל חיים! כשאתם רואים תמונות של בעלי חיים במצוקה, אל תתעלמו. תשתפו, השיתוף שלכם יכול להציל חיים.

kl6

בעלי חיים במצבים קשים צריכים אותנו שנעזור להם. תאטו, תקראו את הכותרת, תשתפו, ותמשיכו הלאה.

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן