.

היא סירבה להיפטר מהכלבים שלה, אפילו שזה עלה לה בבית שלה

בשביל הילארי בארוס, שני הכלבים שלה הם המשפחה שלה. אבל המורה בת ה 57 מצאה עצמה בקיץ האחרון בסיטואציה שאיימה להפריד ביניהם.

הילארי הבינה שהיא לא יכולה להרשות לעצמה להישאר בדירה בצרפת, ונאלצה לעזוב. היא לקחה את שני הכלבים שאימצה, רובי וקליאו, ונסעה לחפש עבודה כמורה לאנגלית בדנמרק.

אבל היא לא מצאה עבודה בדנמרק ונסעה חזרה הביתה לאנגליה. במהלך המסע שלה היא התגוררה בבתי מחסה של צבא הישע, אבל נאלצה להשאיר את הכלבים ברכב.

yu1

המצב לא השתפר כאשר חזרה הביתה.

אחרי מספר חודשים בהם התגוררה ברכב שלה יחד עם הכלבים, הציעו לה דיור זמני, אבל רק אם היא תמסור את הכלבים רובי וקליאו. היא סירבה. הכלבים שלה היו הדבר היחידי שהחזיק אותה מלוותר על החיים.

רובי הוא כלב פרעה בן 8 וקליאו היא לברדורית בת 5. את שניהם היא חילצה ואימצה בספרד.

הגיע החורף והיא והכלבים שלה קפאו בתוך הרכב. היא לא אכלה רק כדי שהיא תוכל לקנות אוכל לכלבים שלה, ומדי פעם אנשים נחדים תרמו לה כסף או אוכל. אבל הימים הפכו לקשים יותר ויותר.

yu3

רק אחרי שהיא הסכימה לשתף את הסיפור שלה עם עיתון מקומי בו היא חשפה את המצב הנוראי שלה – לוותר על הכלבים בתמורה לגג מעל הראש – דברים החלו להשתפר. 

הילארי דיברה על ההשפלה והמבוכה שהיא הרגישה בזמנים הקשים. היא דיברה עם SWNS.com על המצב שלה בסרטון למטה.


כאשר בית מחסה לחיות שמע את הסיפור שלה, הם החליטו לעזור לה ומימנו לה מגורים בבונגלו, שם היא והכלבים שלה יוכלו לחיות עד שהיא תעמוד שוב על הרגליים. בנוסף היא הקימה עמוד התרמה באינטרנט, ושם אנשים מכל העולם תרמו ועזרו לה. 

הילארי קראה לימים שאחרי הסרטון: "סוף שבוע מדהים ומלא ניסים".

yu2

"זה כאילו התעוררתי בוקר אחד וקיבלתי מיליוני פאונדים. זאת ההרגשה". היא אמרה לקנט אונליין על התמיכה שהיא קיבלה. "זה לא הערך הכספי, זאת ההרגשה שהחיים שלך משתנים ברגע אחד".

היא אמרה שהיא כל כך התרגשה מהתמיכה שקיבלה וטוב הלב של האנשים. כרגע היא פשוט נהנית מהתחושה של שינה במיטה עם גג מעל הראש.

הסרטון למטה צולם רגעים אחרי שקיבלה את הבונגלו והתמיכה מהאנשים.

הילארי לא מתכוונת לנוח עד שיהיה לה בית קבוע בשבילה ובשביל הכלבים. 

"הבטחתי לאהוב ולהגן על התינוקות שלי עד שהם ילכו לעולמם", היא כתבה בעמוד ההתרמה. "הם צריכים אותי ואני צריכה אותם".

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן