.

הכלבה המאומצת עם העין האחת והצב הקטן שלה הם סיפור האהבה של המאה!

מערכות יחסים בין שני סוגים של בעלי חיים הם תמיד חמודים. אפילו אם חיה אחת היא לא פרוותית וחמודה, זה רק הופך את זה למיוחד הרבה יותר. יש דברים שגורמים לסיפור להפוך למקסים הרבה יותר. 1) כשאחד מהם או שניהם סובלים מנכות. 2) כשהם למעשה לא קשורים אחד לשני. הסיפור הזה ימיס את ליבכם.

nl1



אלישיה ווישהארט ובעלה אימצו אימצו כלבת ג'ק ראסל מעורבת בשם בינס בשנת 2009. משפחת ווישהארט, מאונטריו, קנדה, כבר היו בעלים של שני כלבי תחש – מולי וביילי. המעבר של בינס אל תוך המשפחה לא היה קל. מולי לא קיבלה יפה את הכלבלבה החדשה שנכנסה לטריטוריה שלה. יום אחד מולי ובינס רבו, והתוצאה הייתה חתך קטן מתחת עינה של בינס.

nl2

הוטרינר גילה שהקרנית נוקבה, ולמרות שהיא עדיין הייתה שלמה, הסיכוי שלה להיקרע הייתה גבוהה. מספר ימים לאחר מכן, החשש הגדול ביותר של הוטרינר התממש, והם היו צריכים להסיר את העין של בינס בניתוח. בינס החלימה מצוין מהניתוח והסתגלה במהרה למציאות חדשה עם עין אחת.

nl3

כחודש לאחר מכן, אלישיה ווישהארט הלכה לבקר בתערוכת זוחלים והתאהבה בצב יבשה דרבני. היא תמיד רצתה לגדל צב, והחליטה להביא את 'וואפלס' הצב הביתה באותו היום. בינס הייתה מרותקת מהצב בגודל כדור הטניס, אבל בני הזוג ווישהארט דאגו שהם ישמרו מרחק אחד מהשני.

nl4

יום אחד, אלישיה ווישהארט יצאה מהמקלחת, ובינס נכנסה לחדר עם משהו בפה. היא הניחה בעדינות את מה שהיה לה בפה ליד רגליה של אלישיה שהייתה בטוחה בהתחלה שזה אצטרובל. אך זה היה וואפלס הצב! אחרי שבדקה אותו, אלישיה גילתה שלא רק שוואפלס לא נפגע, הוא גם לא הראה סימני מצוקה.

nl5

לאט לאט, בינס ו-וואפלס החלו לבלות יותר ויותר. הכלוב של הצב היה סגור כדי למנוע מאורחים לא רצויים, אבל הווישהארטס גילו שוואפלס ובינס מתנהגים אחד לשני בעדינות, אדיבות ולא חוששים מהחברה אחד של השנייה. וואפלס נהנה מהחמימות הפרוותית של בינס, ובינס נהנתה מהרגלי האכילה של וואפלס. הם היו צמד חמד!

nl6



3 שנים עברו ו-וואפלס הקטנטן כבר לא היה כל כך קטנטן. למעשה, הוא עכשיו בגודל של החברה הטובה ביותר שלו. וואפלס היה רוכב על גבה של בינס, ועוד כמה שנים הוא יוכל להחזיר לה את הטובה. הצבים הללו מגיעים לאורך של כ 90 ס"מ, ולמשקל של 85 ק"ג. אבל בינתיים השניים נהנים ללכת צד לצד זו.

nl7

למולי וביילי, שני כלבי התחש אין עניין בוואפלס. הם לא מתייחסים ולא מתקרבים לזוחל המוזר. אך תודה שלשני המנודים הללו יש אחד את השנייה. אתם יכולים להמשיך לעקוב אחרי המעללים של וואפלס ובינס בפייסבוק.

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן