.

הכלב אכל לה נעליים בשווי 500$. תראו מה החבר המדהים שלה עשה איתן

אומרים שצורך הוא האמא של ההמצאה. במקרה הזה, העבודה של כלב שובב במיוחד גרמה לכך שאבא שלו, נפח מוכשר במיוחד, המציא נעל בסגנון 'סטים פאנק' פוגש את מד מקס הכי מגניבה שעולם האופנה ראה!

sho

הנעליים החלו את חייהם בתור נעלי מעצבים שעלוה 500 דולר…ואז קאליף הכלב מצא אותן. וכפי שכל בחורה יכולה להזדהות, ההרס של זוג הנעליים האהובות עליה הייתה חוויה נוראית במיוחד. החברה של אלן פדזינקי סבלה מאובדן נעל פתאומי בגלל הכלב שלה. הוא היה חייב לפעול, ומהר.




nb1

פדזינקי חטף את הנעליים והניח אותן על שולחן העבודה שלו. בהתחלה הוא נקט בגישה הפרקטית, כשניסה לחבר פאצ'ים של עור לנעל. התוצאה הייתה מכוערת למדי. למרבה המזל, הוא קיבל מנת השראה ונתן לכישרון שלו לעבוד.

nb2

פדזינקי עבד וריתך וחיבר לנעליים פלטות של פלדת אל-חלד וחתיכות פליז. הוא צבע אותן בשחור כדי להעניק מראה נוצץ במיוחד למתכת. לבסוף הוא חיבר חתיכה שנראית כמו סכין, על מנת להפחיד את מי שרוצה להתקרב לנעל. אבל אל תדאגו, החלק החד נשלף בקלות מהנעל. אין סכנה לכלב.

nb3

הודות לשלטון הטרור של קאליף הכלב, החברה של פדזינקי היא עכשיו הבעלים הגאה של זוג נעליים מקורי שלא תמצאו בשום מקום אחר. כל הכבוד קאליף! אבל שלא תעז לעשות זאת שוב.

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן