.

הכלב הזה סירב לעזוב את צידו של האדם שהציל אותו מהצפה

גשמים עזים והצפות הכריחו אלפי תושבים בחוף המזרחי של ארצות הברית לעזוב את בתיהם. ותוך כדי ההרס ואי הודאות, קורבן הצפה פרוותי במיוחד לא רק הצליח לברוח ולהציל את חייו, הוא גם רחש חבר חדש תוך כדי.

fd



בשבוע שעבר, אלכס סקרוגינס עזר לאמא שלו ואחותו לאסוף את מה שהן יכלו מהבתים שלהן בעיירה קונווי, דרום קרולינה, העיירה שנפגעה הכי קשה מהגשמים העזים. לפתע הבחין אלכס בכלב נובח ומיילל על מרפסת של שכן. אלכס שער שהבעלים של הכלב נמצא בקרב מקום, אז הוא וחבריו שהגיעו לעזור המשיכו להעמיס את הסירה הקטנה. אחרי מספר שיוטים עם הסירה, כשמפלס המים ממשיך לעלות, סקרוגינס הבחין שהכלב עדיין עומד על המרפסת ומתחיל להתנהג בחוסר נוחות.

הוא החל לתהות אם יש שם מישהו שיעזור לו אחרי הכל.

"שאלתי מספר שכנים והם אמרו שהבעלים נטש את הכלב לפני מספר ימים", אמר סקרוגינס.

fd1

כשהוא מבין שהכלב קרוב לוודאי ימות אם אף אחד לא יתערב, סקרוגינס החליט לעזור לו.

"התקרבתי אליו, והוא קצת חשש בהתחלה, מכיוון שהבעלים שלו השאיר אותו לבדו בלי אוכל ומים. אחרי שהושטתי את ידי ונתתי לו להריח אותה, הוא נרגע וליטפתי אותו. הרמתי אותו והנחתי אותו על הסירה", הוא אמר. "לא נותר לו מקום אחד יבש לעמוד בו בזמן שמצאתי אותו. הכלב הזה היה טובע למוות. זה היה רק עניין של הזמן עד שהיינו רואים אותו צף מת בנהר".

fd2



סקרוגינס לקח את הכלב למקום מבטחים, ולאחר מכן ניסה למצוא בית מחסה או כלבייה שתוכל לקחת אותו.

"כל בתי המחסה והכלביות היו מלאות לגמרי, אז החלטתי לקחת אותו אלי הביתה ללילה", אמר סקרוגינס, שמאז קרא לכלב לאקי. "ניקיתי והאכלתי אותו. הוא היה כל כך שמח להיות במקום בטוח".

בבוקר שלמחרת, אחרי שדיבר עם מספר שכנים, סקרוגינס הבין שהאדם שנטש את לאקי לא היה מעוניין שהכלב יחזור אליו. בנוסף, זאת לא הייתה הפעם הראשונה שבעל חיים שהיה בבעלותו של האדם שנטש את הכלב היה צריך להינצל מהזנחה.

"הבעלים שנטש את הכלב יודע שהוא נמצא אצלי, אבל לא אכפת לו. הוא אפילו לא שאל עליו", אמר סקרוגינס. "היה לו בעבר כלב שגם אותו חילצו מכיוון שהוא השאיר אותו בחוץ קשור לעץ ללא אוכל. אני לא חושב שאכפת לו אם לאקי היה מת שם. היה לו זמן לבוא ולקחת אותו, אבל הוא לא היה את זה. מי יכול לעשות דבר כזה? אני הייתי לוקח את הכלב שלי לפני כל דבר אחר".

למרות שהוא לא תכנן לגדל כלב, סקרוגינס אמר שמהיום לאקי ישאר איתו עד סוף חייו.

"אני מרגיש שהוא הבין מה התרחש, מכיוון שעכשיו הוא מסרב לעזוב אותי", אמר סקרוגינס. "זה גורם לי להרגיש טוב, הידיעה שהכלב נמצא במקום טוב ובטוח. אם אתם רואים מישהו שזקוק לעזרה ואתם יכולים לעשות משהו – תעשו משהו – לא משנה אם זה עבור בעלי חיים או בני אדם. אם אתם יכולים לעזור, תנסו לעזור. זה מה שאני מקווה שאנשים יקחו איתם מהסיפור הזה".

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן